پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:16:59 - دوشنبه 30 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عارف: منتظر تحولات ناشی از تغییر روسای دانشگاه هستیم
عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: تغییر روسای دانشگاه معمولا یک پروسه‌ای دارد و بعد از گذشت مدتی تغییر در دانشگاه‌ها به وجود می‌آید و ما نیز منتظر این تغییرات هستیم تا دانشگاه‌ها به توسعه کیفی برسند.ش

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از فارس محمدرضا عارف عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: توصیه‌ام به دانشجویان کشور در آغاز سال تحصیلی جدید این است که خوب درس بخوانند و مستقل از اینکه در چه رشته‌ای تحصیل می‌کنند تمام فکر و توجه خود را بر درس‌ها متمرکز کنند.

وی افزود: مزیت اصلی کشور ما منابع انسانی است و رفع مسائل و مشکلات کشور در گرو تلاش و فعالیت این نیروی انسانی است و اولویت اصلی ما نیز علم و فناوری است و دانشجویان اگر به این امر توجه کنند همه شاخص‌های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی کشور اصلاح خواهد شد.

عارف در ادامه با اشاره به روند رو به رشد علمی کشور گفت: در دهه چهارم انقلاب مهم‌تر از از رشد کمی، رشد کیفی علم است که در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز است و باید کاری کنیم تا بیشتر به کیفیت و محتوای علم پرداخته شود و مردم آثار تولید علم را در زندگی خود ببینند.

وی ادامه داد: امروز علمی برای ما مفید است که تبدیل به ثروت شود که خوشبختانه این امر مورد توجه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و سیاست این امر نیز در برنامه ششم توسعه مورد توجه قرار گرفته است.

عارف خاطر نشان ساخت: تغییر روسای دانشگاه معمولا یک پروسه‌ای دارد و بعد از گذشت مدتی تغییر در دانشگاه‌ها به وجود می‌آید و خود را نشان خواهد داد و ما نیز منتظر این تغییرات خواهیم بود و طبیعتا نیروهای تازه نفس انرژی بیشتری خواهند داشت که انشالله با این اتفاق شاهد تحولات جدیدتر دانشگاه‌ها خصوصا در زمینه کیفی باشیم.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi