پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:04:07 - دوشنبه 29 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
طی طریق دانشجویان علوم پزشکی برای خواندن نماز/مسئولین فقط نظاره گر مشکلاتند نه برطرف کننده آن
یک نمازخانه داریم که خیلی کوچک است و انگار سالن تلویزیون است و در آنجا کسی نماز نمی خواند و برای اقامه نماز به خوابگاه دانشجویان داروسازی می رویم.

به گزارش “دانشجو آزاد”؛ در بررسی مشکلات خوابگاههای دانشگاههای کرمان این بار به سراغ دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفتیم و مشکلات را از زبان آنها شنیدیم؛ برخی از مسائل عنوان شده به شرح ذیل می باشد:

-مشکل وسایل سرمایشی و گرمایشی خوابگاهها بسیار جدی است؛ بطوریکه در فصل امتحانات در تابستان برخی از اتاقها به حدی گرم هستند که شرایط درس خواندن در آن وجود ندارد در مورد فصل زمستان هم شرایط به مراتب بدتر است که با وجود پیگیری های زیاد به هیچ نتیجه ای نرسیدیم.

-گربه های زیادی در طبقات دیده می شود که از لحاظ بهداشتی تحت جدی برای دانشجویان محسوب می شود و ممکن است مشکلات عفونی و پوستی برای بچه ها ایجاد شود.

-یخچالهای اتاقها بسیار قدیمی و کهنه شدند، جاظرفی آشپزخانه ها چندین سال است که تمیز و عوض نشدند، اجاق گازها خرابند و باید بچه ها در نوبت یک شعله درست ساعتها منتظر بمانند.

-وضعیت بهداشتی خوب نیست هم آشپزخانه و هم سرویس های بهداشتی و جا دارد توجه بیشتری نسبت به این قضیه شود.

-سالن مطالعه کوچک است و در همان فضا یکسری لوله های آب هست که همواره صدای شرشر آب می آید و محیط آرامی برای تمرکز و درس خواندن وجود ندارد.

– یک نمازخانه داریم که خیلی کوچک است وانگار سالن تلویزیون است و در آنجا کسی نماز نمی خواند و برای اقامه نماز به خوابگاه دانشجویان داروسازی می رویم.

-از زمان ریاست دکتر حق دوست وضعیت غذا بهتر شده است اما هنوز هم کیفیت غذا مناسب نیست مثلا چلو گوشت دانشگاه را هیچکس نمی تواند بخورد با وجود تذکراتی که دادیم رسیدگی صورت نگرفته است.

-مسئولین خوابگاه سر می زنند ولی خیلی رسیدگی نمی کنند و نتیجه ای حاصل نمی شود مثلا هفته خوابگاهها زمان بازدید مسئولین از خوابگاهها بود ولی پیگیری برای رفع مشکلات انجام نشد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi