پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:35:14 - شنبه 23 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
طرح های اخلاق حرفه ای و سبک زندگی اسلامی از طرح های فرهنگی دانشگاه آزاد است
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت:طرح های اخلاق حرفه ای و سبک زندگی اسلامی از طرح های فرهنگی دانشگاه آزاد است.

به گزارش “دانشجو آزاد” ، حجت الاسلام دکتر سیدطه هاشمی در نخستین همایش تجلیل از پیشگامان، خادمان و تلاشگران دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان که در تالار حافظ واحد کرمان برگزار گردید، گفت:امروز ۵۰۰ هزار صندلی خالی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که می تواند پذیرای دانشجویان باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه حرکت های نوینی در تکمیل اقدامات دانشگاه آغاز شده است عنوان کرد: توسعه کمی دانشگاه متوقف شده است و از ۴۷۰ واحد دانشگاهی به ۴۰۰ واحد رسیده ایم.

وی ادامه داد: بزرگترین دست آورد بعد از انقلاب اسلامی ، به ویژه در حوزه فرهنگی تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی بود و به همین دلیل باید این دانشگاه باید به فرهنگ توجه ویژه ای داشته باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه امروز تاثیر دانشگاه آزاد اسلامی را می بینیم افزود: از ۱۰ میلیون فارغ التحصیل بعد از انقلاب اسلامی ۵ میلیون نفر آنها از این دانشگاه بوده اند.

وی ادامه داد: این دانشگاه اکنون یک میلیون ۷۰۰ هزار دانشجو و ۱۰۰ هزار عضو هیات علمی و کارمند دارد.

جانشین رئیس شورای عالی ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه در ۲۰ ماه گذشته اقدامات مهمی در این دانشگاه صورت گرفته است بیان کرد: امروز این دانشگاه با یک خرد جمعی اداره می شود.

سید طه هاشمی تاکید کرد: در عرصه فرهنگ هم طرح های بزرگی را آغاز کرده ایم که یکی از آنها پرداختن به مشاهیر و بزرگان کشور است.

وی بیان کرد: طرح های اخلاق حرفه ای و سبک زندگی اسلامی نیز از دیگر طرح های فرهنگی این دانشگاه است که آغاز شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه کسانی هستند که می خواهند به این دانشگاه ضربه بزنند تصریح کرد: تعبیر یکی از این افراد این بود که( دانشگاه آزاد اسلامی هرکجا که برود با خود فساد می برد) در حالی که این دانشگاه خود مروج  فرهنگ است.

انتهای پیام/

بر چسب ها: , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi