پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:20:47 - یکشنبه 3 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شهیدی که سرش جاماند و اروند پیکرش را آورد
خواهر شهید خیامی در مورد نحوه پیدا شدن پیکر شهید اظهار داشت: حدود ۴ ماه بعد از شهادت محمدجواد؛ پیکرش توسط یک تور ماهیگیری از اروند گرفته شد که تقریبا نیمی از سرش جامانده بود و از روی وسایل داخل جیبش شناسایی شد.

خواهر شهید دانشجو محمدجواد خیامی در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” گفت: محمدجواد ۱۹ ساله بود که به شهادت رسید، او دانشجوی رشته حقوق دانشگاه شهید بهشتی بود.

وی ادامه داد: برادرم در عملیات کربلای ۴ در سال ۶۵ به شهادت رسید در آن عملیات یکی دیگر از برادرهایم نیز شرکت داشته که متوجه شهادت محمدجواد شده بود.

خیامی افزود: محمدجواد در دی ماه ۶۵ شهید شد و در آن زمان به عنوان مفقودالاثر معرفی شد چند ماه بعد در اردیبشت ماه سال ۶۶ پیکر ایشان پیدا شد.

خواهر شهید خیامی در مورد نحوه پیدا شدن پیکر شهید اظهار داشت: حدود ۴ ماه بعد از شهادت محمدجواد؛ پیکرش توسط یک تور ماهیگیری از اروند گرفته شد در حالیکه تقریبا نیمی از سرش جامانده بود و از روی وسایل داخل جیبش شناسایی شد.

وی تصریح کرد: مادرم اولین نفری بود که خبر شهادت محمدجواد را شنید، این دومین برادر شهیدم بود سال قبل از آن نیز دیگر برادرم در عملیات والفجر ۸ شهید شده بود.

خیامی در ادامه اظهار داشت: مادرم با افتخار فرزندانش را به جبهه های جنگ می فرستاد، سه پسرش را به جبهه فرستاده بود که دوتا از آنها شهید شدند و هنگام شنیدن خبر شهادت آنها خدارا شکر می کرد و می گفت الهی راضیم به رضای تو.

خواهر شهید محمد جواد خیامی در پایان ابراز داشت: مهمترین پیامی که شهدا دارند این است که خون آنها پایمال نشود و جوانان امروز هم مثل جوانان دیروز تمام توان خود را برای حفظ نظام و اسلام به کار ببرند و عاشقانه به مملکت خود خدمت کنند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi