پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:09:19 - دوشنبه 13 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شما آشتو بپز
سالی ۳۰ ملیون دلار خرج نکردن که رقاص و آشپز بیارن! یکی نبود به اینا بگه شما همون آشتو بپز چکار داشتین به براندازی آخوندا؟! حالا خوبتون شد؟!»

به گزارش دانشجو آزاد: به نام خدا انشای امروز من درباره تعطیلی «من و تو» است؛ مامانم که دفتر آشپزیش با «بفرمایید شام» پر شده اما آخرش ما همان دمپختک را می‌خوریم ولی خیلی ناراحت است که «بفرمایید شام» را دیگر نمی‌بیند!

دیروز مامانم از بابایم پرسید چرا «من و تو» را بستند؟ بابایم همینجور که اخبار نگاه می‌کرد و یک فحش‌هایی نمی‌دانم به کی می‌داد! گفت: «خب زن! دیگه کفگیرشون خورده ته دیگ! یا بمب و موشک بخرن، یا پول بدن «من و تو»!».من که هر وقت «بفرمایید شام» نگاه می‌کردم کفگیر ته دیگ بود! چرا آن وقت‌ها بخاطر کفگیرِ ته دیگ «من و تو» را تعطیل نکردند

پس؟!وقتی به بابام گفتم: خب کفگیر خورد چرا تعطیل شد؟بابایم گفت: «بچه چه می‌فهمی؟! سالی ۳۰ ملیون دلار خرج نکردن که رقاص و آشپز بیارن! یکی نبود به اینا بگه شما همون آشتو بپز چکار داشتین به براندازی آخوندا؟! حالا خوبتون شد؟!»

بابایم راست می‌گفت، پارسال سالومه و پوریا همش می‌گفتند باید رژیم آخوندی را برانداز یا ورانداز کنیم! یادم نیست.

تازه نیما همکلاسیم هم می‌گفت: بابایم شب‌ها با شلوارک آشغال‌ها را دم در خانه می‌گذارد و بعد هم اتو را به برق می‌زند و به مادرم می‌گوید قاشق را محکم به ته قابلمه بزند تا آخوندها فراری شوند و به وزنولا بروند!آقا اجازه، من اصلا نفهمیدم چی نوشتم ولی حالا تکلیف امید و سالومه چی می‌شود؟ کاش زودتر توی دیوار آگهی‌شان کنیم!

چندروز پیش نیما طوطی‌اش را که دیگر نمی‌خواند زد توی دیوار و نوشت «طوطی سخنگو»! فردایش یک نفر طوطی را خرید! کاش سالومه و امید رو هم کسی بخرد آنها از طوطی نیما که بهترند و راست راستکی سخن می‌گویند.

راستی نمی‌شود آن‌ها هم همراه آخوندها بروند وزنولا؟!

این بود انشای من

یادداشت/سوده پاکاری

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi