پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:21:17 - سه شنبه 27 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شعبانی بهار: آماده برگزاری انتخابات فدراسیون دانشگاهی هستیم
معاون وزیر ورزش و جوانان در توسعه ورزش همگانی می‌گوید به زودی کار ثبت نام و برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی انجام می‌شود.

به گزارش” دانشجو آزاد” ؛ غلامرضا شعبانی بهار در گفت‌و‌گو با خبرنگار‌ ایسنا، در مورد آخرین وضعیت برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی، اظها‌رکرد: با توجه به اتمام زمان شش ماهه برگزاری انتخابات به زودی ثبت‌نا‌م مجدد از متقاضیان آغاز می‌شود و پس از تایید صلاحیت نیز بلافاصله انتخابات این فدراسیون برگزار می‌شود.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: با توجه به برگزاری بازی‌های یونیورسیاد و این که چند استان صاحب سرپرست بودند، برگزاری این انتخابات را کمی به تعویق انداختیم. با توجه به این که در حال‌ حاضر تقریبا تمامی استان‌ها دارای رییس هستند فضا برای برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی کاملا مهیا است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در توسعه ورزش همگانی، خاطر‌نشان کرد: البته پیش از روی کار آمدن این دوره از وزارت ورزش و جوانان در دوره قبلی برگزاری انتخابات برای مدت یک سال به وزارت علوم تنفیذ شده بود که البته تاریخ این مدت یک ساله به اتمام رسیده است.

شعبانی بهار با بیان این که در حال‌ حاضر شرایط برای برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی مهیا است، گفت: این انتخابات با همکاری و هماهنگی وزارت علوم، برگزار می‌شود. البته کلیه مراحل برگزاری این انتخابات بر عهده وزارت ورزش و جوانان است و ما تلاش می‌کنیم در اولین فرصت ممکن این انتخابات را برگزار کنیم.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: در این انتخابات وزیر علوم و یا نماینده او یک حق رای دارد و برگزاری این انتخابات مانند دیگر انتخابات فدراسیون‌های ورزشی ایران است.

انتها‌ی‌ پیا‌م

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi