پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:51:28 - دوشنبه 9 مرداد 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان؛
شایعات پیرامون حذف یا ادغام دانشگاه پیام نور را تکذیب کرد
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: برخی شایعات پیرامون حذف یا ادغام دانشگاه پیام نور بی‌اساس است.

به گزارش دانشجو آزاد:  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ فاطمه معین‌الدینی گفت: برخی شایعات، پیرامون حذف یا ادغام دانشگاه پیام نور بی‌اساس است و این دانشگاه هم‌چنان فعالیت‌های علمی برای تحقق ماموریت‌های محوله را با قوت ادامه خواهد داد.

وی به اضافه شدن ۴۰۰ رشته محل جدید به رشته‌های این دانشگاه در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: تلاش شده رشته‌های کاربردی و متناسب با بازار کار به مجموعه رشته‌های این دانشگاه اضافه شود.

 رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان صدور مجوز ۳ رشته در مقطع کارشناسی ارشد در استان کرمان را از دیگر نشانه‌های پویایی دانشگاه پیام نور ذکر کرد و بیان کرد: وجود ویژگی‌های منحصر به فرد در دانشگاه پیام نور، نظیر: امکان انتخاب حوزه امتحانی در شهر دلخواه، آموزش ترکیبی حضوری و مجازی، کم‌ترین شهریه دانشگاهی و کم‌ترین آسیب اجتماعی به دلیل امکان تحصیل در شهر محل سکونت، توانسته توجه بسیاری از داوطلبین و خانواده‌ها را جلب کند و روند افزایشی جذب دانشجو در سالیان اخیر بیان‌گر این واقعیت است.

هم زمان با انتخاب رشته داوطلبین کنکور سراسری، دفترچه بدون آزمون منتشر خواهد شد و متقاضیان می‌توانند، بدون آزمون و صرفا براساس سوابق تحصیلی رشته محل‌های این دانشگاه را انتخاب کنند.

انتهای خبر/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi