پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:22:34 - شنبه 11 دی 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سیه‌رویانی که دیگران را به کاسبی تحریم متهم می‌کردند در تور خودساخته گرفتار شدند
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در رابطه با نامه ضد انقلاب‌ها به ترامپ، گفت: این بیچاره‌های از مردم و وطن بریده از طریق دریوزگی برای دشمنان ارتزاق می‌کنند و این ذلت کم عذابی نیست.

به گزارش “دانشجوآزاد” قاسم جعفری عضو هیات علمی دانشگاه و نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در رابطه با نامه ضد انقلاب‌ها به ترامپ، گفت: این بیچاره‌های از مردم و وطن بریده از طریق دریوزگی برای دشمنان ارتزاق می کنند و این ذلت کم عذابی نیست، اکثر این درماندگان یک مشت خائن دست چندم هستند که عقبه اصلی فتنه گران این‌ها را قربانی نفاق پیچیده و زیر پوسته مانده خود کرده است.

وی افزود: ساده لوحان و خوش باورانی که به تبع برخی سران فتنه توهم خداجو بودن این جماعت را تبلیغ می‌کردند می‌توانند از بروز و ظهور تعفن دین و میهن فروشی این جماعت عبرت بگیرند، البته اگر جویای حقیقت هستند.

جعفری گفت: برخی جریانات بی هویت که تا دیروز برای زندانی بودن این فتنه زده‌ها عزا می ‌رفتند و مرثیه می‌خواندند اینک به طمع رهایی از رسوایی این بیچارگان سعی می‌کنند با بیان چند کلمه ظاهری در تقبیح آنان خود را از تیر رس خشم افکار عمومی دور کنند. غافل از این که خود یک معجزه الهی است تا سیه رویانی که دیگران را به کاسبی تحریم متهم می‌کردند در توری گرفتار شوند که به امید شکار دیگران پهن کرده بودند و معلوم شد تاجران واقعی از مسیر وضع و گسترش تحریم چه کسانی هستند.

نماینده سابق مجلس اظهار داشت: جوانان عزیز و به ویژه دانشجویان بدانند برخی از این بی‌صفتان که با وقاحت تمام از دشمن می‌خواهند که گلوی مردم هموطن‌شان را بفشرد روزی خود را سردمدار جنبش حق‌جوی دانشجویی می‌دانستند اما مترسک‌های مجری اوامر اربابان خارج از دانشگاه بودند. پس شایسته است مراقب باشند که دزدانی تحت لوای جنبش دانشجویی ایمان و اراده و نیت صادقه و عمل خیرخواهانه آنان را به تاراج نبرند.

وی اضافه کرد: برخی از این روسیاهان چه راحت در دام شیطان گرفتار آمدند و برای تامین آرزوهای شیطانی خود گرگ صفتانه پنجه بر روی هم وطننان خود کشیدند. آیا این سرنوشت جای عبرت نیست؟ آیا هنوز برخی نفهمیده‌اند که متقلب واقعی آنانی هستند که آبروی ملک و ملت را به طوفان فتنه سپردند و راه را برای دست اندازی دیو و ددان به اموال مادی و معنوی این ملت هموار ساختند؟ با ساده‌لوحی به قول شفاهی دشمن بی هیچ بینه و تضمینی اعتماد کردند و میراث تمدنی ملتی را در معرض نابودی قرار دادند.

جعفری گفت: البته مردم بصیر و فهیم خوب می‌دانند که این سی مفلوک مشت نمونه خروار هم‌کیشان و هم مرامان خویش در خارج و داخلند، پس باید کاملا مراقب و هشیار باشند تا در دام خدعه و فریبشان به بند کشیده نشوند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi