پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:20:33 - یکشنبه 1 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سیزدهمین همایش ملی آبیاری و کاهش تبخیر
سیزدهمین همایش ملی آبیاری و کاهش تبخیر با محوریت راهکارهای مقابله با بحران آب در استان کرمان در تاریخ سوم تا پنجم شهریورماه در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شود.

 به گزارش“دانشجو آزاد” ؛ سیزدهمین همایش ملی آبیاری و کاهش تبخیر با محوریت راهکارهای مقابله با بحران آب در استان کرمان در تاریخ سوم تا پنجم شهریورماه در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شود.

افتتاحیه این همایش ساعت ۹ صبح روز سه شنبه، سوم شهریور در محل تالار وحدت دانشگاه خواهد بود.

هدف از برگزاری این همایش، گرد هم آمدن محققین، کاربران، کارشناسان، دانشجویان و متخصصان بخش آب کشور جهت به اشتراک گذاشتن اطلاعات و تحقیقات انجام شده در زمینه علوم و مهندسی آب و ارائه پیشنهادات علمی و عملی به مدیران منابع آب کشور می باشد. همچنین آشنا شدن دانشجویان و محققان با آخرین تحولات علمی و تکنولوژیکی صنعت آب در بخش کشاورزی و نگاهی به آینده جهت توسعه ای پایدار از دیگر اهداف این همایش به شمار می رود.

گفتنی است همایش ملی «آبیاری و کاهش تبخیر» باسابقه ترین همایش در موضوعات مربوط به آب کشور است که بصورت دوسالانه توسط بخش مهندسی آب دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می گردد. اولین دوره این سمینار با همت اساتید وقت بخش مهندسی آب: جناب دکتر بارانی، جناب دکتر خانجانی و مهندسی غفوری در دانشگاه شهید باهنر در تاریخ ۱۹  و ۲۰ بهمن ۱۳۶۷ با تعداد   ۱۸  مقاله چاپ شده برگزار گردید.
تاکنون دوازده دوره این سمینار در بخش مهندسی آب دانشگاه شهید باهنر برگزار شده است.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi