پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:29:38 - سه شنبه 8 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سیدمحمدصادق تقوی: طرح یک دانشجو ، یک پدر آسمانی با هدف ارتباط و نزدیکی با شهداست
سیدمحمدصادق تقوی عنوان کرد: طرح یک دانشجو ، یک پدر آسمانی با هدف ارتباط و نزدیکی با شهداست.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ سید محمدصادق تقوی مسئول تشکل جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی کرمان  در مورد شکل گیری طرح یک دانشجو ، یک پدر آسمانی اینگونه بیان کرد : این طرح  به صورت خود جوش توسط بچه های  هیئت خدام الشهدا دانشکده علوم پزشکی  کلید خورد و   هر دانشجو ی علوم پزشکی در کل استان می تواند یک ارتباط با یک شهید داشته باشد.

وی افزود: اینگونه بود که دوستان  در هیئت خدام الشهدا تک تک شهدایی که درگلزار مسجد صاحب الزمان بودند  قطعه و ردیف  هر کدام ازشهدای کرمان  را در آوردند  .

تقوی همچنین در ارتباط با اهداف این طرح افزود :  این طرح برای اینکه دانشجویان بتوانند ارتباط قلبی با شهیدی که برای آنها انتخاب شده پیدا کنند رزق وروزی شان را همیشه از آن شهید خواهند گرفت و در زندگی موفق خواهند شد تا آخر عمرشان با این شهید ارتباط  داشته باشند  و ما نیت کرده بودیم به اسم شهدا این حرکت انجام بشود و بتوانیم مجدداَ به نام شهدا  این چنین حرکت هایی داشته باشیم.

مسئول تشکل جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی  همچنین گفت: که در این مراسم ما اسامی شهدا را به همراه شماره و ردیفی که در گلزار شهدا می باشد  را به صندلی دانشجویان حاضر در جلسه چسبانیده بودیم که ان شالله  دانشجویان بتوانند با آن  شهید ارتباط برقرار کنند و تا آخر عمر می توانید خادم آن شهید باشند  و همچنین می توانید آثار آن شهید را برای سایت ارسال کرده و در قرعه کشی سفر کربلا شرکت داده می شوند.  ایشان تاریخ بازگشایی سایت را  در روز  ۲۰ اردیبهشت اعلام کردند.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi