پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:09:37 - یکشنبه 15 فروردین 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سیبیتا برنامه تخصصی لاغری و کاهش وزن
به گزارش “دانشجوآزاد“؛ برنامه لاغری سیبیتا مجموعه همه‌جانبه‌ای است که تمام امکانات لازم برای کاهش وزن موفق و ماندگار را در اختیار شما قرار می‌دهد. سیبیتا شامل مشاوره‌های اختصاصی و فردی برای آموزش سبک زندگی سالم و تغذیه صحیح، رفتاردرمانی و روانشناسی کاهش وزن برای تصحیح عادت‌های غذایی و ورزشی، پشتیبانی مستمر تلفنی و ایمیلی […]

به گزارش “دانشجوآزاد“؛ برنامه لاغری سیبیتا مجموعه همه‌جانبه‌ای است که تمام امکانات لازم برای کاهش وزن موفق و ماندگار را در اختیار شما قرار می‌دهد. سیبیتا شامل مشاوره‌های اختصاصی و فردی برای آموزش سبک زندگی سالم و تغذیه صحیح، رفتاردرمانی و روانشناسی کاهش وزن برای تصحیح عادت‌های غذایی و ورزشی، پشتیبانی مستمر تلفنی و ایمیلی برای حفظ انگیزه در طی برنامه و نیز جلسات گروهی برای تبادل تجربه بین اعضای سیبیتاست که در نهایت با ایجاد تغییرات درونی و اصلاح سبک زندگی منجر به کاهش وزن دائمی می‌شود.

اما لاغری فقط بخشی از برنامه سیبیتاست، از آن مهمتر این است که به آرامش دست می‌یابید و احساستان در باره خودتان تغییر می‌کند.
در سیبیتا یاد می‌گیرید خود را دوست بدارید و با خود آشتی کنید.
یاد می‌گیرید غذایی را که می‌خورید دوست داشته باشید و بدون احساس گناه و عذاب وجدان، بدون محدودیت‌های دست‌وپاگیر رژیمی و بدون دغدغه برگشت وزن، با احساس خوب آن را بخورید.
یاد می‌گیرید که کاهش وزن صحیح از ذهن آغاز می‌شود، تغذیه منطقی را در پیش می‌گیرید، به پرخوری‌های احساسی و عصبی پایان می‌دهید و با تکنیک‌های سیبیتا بر اشتهای کاذبتان غلبه می‌کنید.
سیبیتا به شما رژیم لاغری نمی‌دهد بلکه روش‎ تغذیه درست و رابطه صحیح با غذا را به شما یاد می‌دهد و با راهکارهای روانشناسی کاهش وزن و حمایت همه‌جانبه، این روش‎ها را در شما نهادینه می‌کند.□
برنامه کاهش وزن سیبیتا با طراحی و مدیریت دکتر فرید ذاکر متخصص داخلی و پژوهشگر کاهش وزن از سال ۱۳۸۶ تا امروز ارائه می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با متد لاغری سیبیتا صفحه تجربیات مراجعین را بخوانید.

اگر رژیم‌ها و روش‎های ناموفق قبلی دلسردتان کرده و انگیزه‌تان را از دست داده‌اید یا فکر می‌کنید از عهده لاغر شدن برنمی‌آیید،این صفحه را بخوانید.


سیبیتا برای شما دو برنامۀ لاغری موثر، آسان و سالم با نتایج ماندگار آماده کرده است:

برنامه حضوری

برای تعیین وقت مراجعه حضوری تماس بگیرید:
۶۶۵۲۲۷۳۵ | ۶۶۵۲۲۷۳۴
برای آشنایی با برنامه حضوری سیبیتا کلیک کنید

برنامه غیرحضوری

اگر امکان مراجعه حضوری ندارید،
در برنامه غیرحضوری ثبت نام کنید.
برای آشنایی با برنامه غیرحضوری سیبیتا کلیک کنید

 

درخواست تماس 

اگر می‌خواهید مسئول دفتر سیبیتا برای تعیین وقت مراجعه با شما تماس بگیرد اینجا کلیک کنید: لطفا با من تماس بگیرید

بر چسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi