پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:14:55 - چهارشنبه 28 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سگ هایی که خلبان شدند + تصاویر
سگ های باهوش انگلیسی آماده پرواز می شوند

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از باشگاه خبرنگاران:انگلیس سگ های باهوشی را برای خلبانی تربیت می کند. این طرح که مدت ها درمورد آن به مطالعه شده است، هم اکنون به وسیله چند سگ به صورت آزمایشی به اجرا در می آید.

به منظور اجرای این طرح، چند متخصص تربیت حیوانات، ۱۲ سگ نگهبان را تحت نظر و پرورش قرار دادند. اندیشه پشت این طرح حاکی از آن است که سگ ها دارای یک توانایی ذهنی فوق العاده قوی برای خلبانی هستند.

این متخصصان عبارتند از Mat Ward، یک رفتار شناس کلینیک حیوان ها و Cath Philips که کار اصلی اش پرورش سگ های پلیسی است. Charlotte Wilde هم عضو این تیم متخصص است . Charlotte Wilde کسی است که به حیوانات فیلم های هری پاتر و ۱۰۲ سگ خالدار آموزش داد.

سگ هایی که خلبان شدند + تصاویر
پس از این دوره تربیتی بهترین سگ ها انتخاب شده و برای یک دوره سه ماهه آموزش متمرکز به یک مدرسه اعزام می شوند. سرانجام یکی از این سگ ها برای پرواز  با یک هواپیمای سبک انتخاب خواهد شد.  البته به این طرح انتقادات زیادی شده است. پروفسور Stanley Coren در این باره می گوید: ” همانطور که نمی توان از یک انسان سه ساله انتظار خلبانی داشت، این کار برای سگ ها هم امری محال است.” در رابطه با موفقیت این طرح اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد ولی آنچه موفقیت این طرح را نشان خواهد داد، زمان است.”
سگ هایی که خلبان شدند + تصاویر
سگ هایی که خلبان شدند + تصاویر
انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi