پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:09:20 - دوشنبه 19 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سنگ آهن بافق میزبان هندبالیست های کرمان
هفته نخست دور دوم مسابقات لیگ برتر هندبال کشور فردا امروز در شهر های مختلف برگزار می شود.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از “ورزش خبر ” مسابقات هفته اول از مرحله دوم مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور ازامروز مورخ ۱۹ بهمن ودر ساعت ۱۶ برگزار می شود.


در یکی از حساس ترین دیدارهای این مرحله تیم سنگ آهن بافق که در گروه ب مسابقات قرار داشت و در پایان مرحله مقدماتی توانست با ۱۱ امتیاز در مجموع به عنوان تیم سوم راهی مرحله بعد شود , در شهر خود پذیرای مس کرمان خواهد بود .


مس کرمان نیز در گروه الف مسابقات حضور داشت و در نهایت توانست با ۱۰ امتیاز به عنوان تین دوم رهسپار مرحله دوم شود و در این مرحله نیز در نخستین دیدار خود به مصاف سنگ آهن بافق خواهد رفت .


در دیگر دیدارهای این هفته  تیم هپکو اراک میزبان منتخب هندبال تهران است ,شهرداری کاشان میزبان تیم نفت و گاز گچساران است.


تیم منیزیم فردوس به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان خواهد رفت.در حال حاضر از دور اول گروه الف تیم نفت و گاز گچساران با ۱۱ امتیاز در صدر جدول قراردارد. مس کرمان ۱۰ امتیاز و هیئت هندبال تهران با ۹ امتیاز و فولاد مبارکه سپاهان با ۸ امتیاز به ترتیب در سکوهای دوم تا چهارم جدول قرار گرفته‌اند.


در گروه ب نیز تیم منیزیم فردوس با ۲۰ امتیاز در سکوی اول قرار دارد، تیم های هپکو اراک ۱۳ امتیاز، سنگ آهن بافق یزد ۱۱ امتیاز و شهرداری کاشان نیز با ۷ امتیاز به ترتیب در سکوی دوم تا چهارم این گروه جای دارند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi