پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:25:34 - یکشنبه 3 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سنگینی مدال آوری در المپیک بر دوش کشتی است/ قهرمانان جوانی داریم
رئیس فدراسیون کشتی در مراسم تقدیر از مدال آوران این رشته گفت: قهرمانان ورزش کشتی همواره در بازیهای المپیک بار سنگین مدال آوری را بر دوش می کشند.

ببه گزارش “دانشجو آزاد ” به نقل از مهر؛ رسول خادم در مراسم تقدیر از ملی پوشان تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی حاضر در جام جهانی و بازیهای آسیایی، افزود: امیدوارم تعامل بین خانواده کشتی و خانواده بزرگ بانک پاسارگاد که در این یکی دو سال به وجود آمده با موفقیتهای کشتی در رقابتهای آتی به شکل بهتری دنبال شود.

وی ادامه داد: اکنون که در جمع قهرمانان جوان هستیم باید بدانیم تمامی دنیا به دنبال کسب موفقیت ورزشکاران خود در عرصه‌های بین المللی هستید و قهرمانان ما بار سنگینی را برای کسب مدال المپیک به دوش می کشند.

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه تاکید کرد: ورزش ملی باید بالاترین میزان پاسخگویی را به مردم عزیز ایران داشته باشد و از جایگاه ایران در بزرگترین میدان ورزشی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی که همانا المپیک است در دفاع کند.

خادم در پایان گفت: امیدوارم به لطف خدا و با حمایت همیشگی مردم بتوانیم عامل برافراشته شدن پرچم مقدس ایران و نواخته شدن سرود ملی کشورمان در میدان المپیک باشیم.

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi