پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:13:54 - چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سند استراتژی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تدوین می‌شود
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه هدف این صندوق کمک به وضع تحصیلی دانشجویان کم در آمد است، گفت: سند استراتژی صندوق رفاه دانشجویان تدوین می‌شود.

به گزارش  “دانشجو آزاد” به نقل از فارس؛ذوالفقار یزدان‌مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، با بیان اینکه  هدف این صندوق کمک به وضع تحصیلی دانشجویان کم در آمد است، گفت: سند استراتژی صندوق رفاه دانشجویان تدوین می‌شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به انضباط مالی صورت گرفته در این صندوق گفت: با جنس کار این صندوق آشنایی دارم و تلاشی که برای انضباط مالی این نهاد صورت گرفته قابل ستایش است.

یزدان‌مهر در ادامه با بیان اینکه مأموریت اصلی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ارتقا خدمت رسانی توأم با کرامت انسانی است، بیان داشت: با توجه به محدودیت در تخصیص بودجه دولتی باید برنامه‌ریزی و سازمان دهی هوشمندانه برای رسیدن به ماهیت اصلی صورت گیرد.

وی اظهار داشت: ارتقاء سیستم نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، تقویت جایگاه صندوق، شناسنامه­­‌دار کردن خوابگاه‌ها و سازماندهی وام‌ها می‌تواند در بهبود وضعیت رفاهی دانشجویان تأثیر‌گذار باشد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi