پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:00:43 - چهارشنبه 7 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سقوط کرمان به دسته دوم
با پایان دور گروهی مسابقات بسکتبال دسته اول دانشجویان دختر دانشگاه آزاد در همدان چهره چهار تیم‌ مدعی قهرمانی و دو تیم سقوط‌کننده به دسته ۲ مشخص شد.

به گزارش” دانشجو آزاد“به نقل از “ورزش خبر ” مرحله گروهی مسابقات بسکتبال دسته اول دختران دانشگاه آزاد که با حضور هفت تیم همدان، مازندران، البرز، آذربایجان شرقی، تهران، کرمان، فارس و خراسان رضوی در همدان در جریان است با مشخص شدن تیم‌های مدعی قهرمانی و دو تیم سقوط کننده به دسته پایین‌تر پایان یافت.

در این رقابت‌ها قرار بود هشت تیم همدان، مازندران، البرز، آذربایجان شرقی، تهران، کرمان، فارس و خراسان رضوی با هم رقابت کنند که تیم کرمان به دلایلی نتوانست در همدان حضور یابد.


بر اساس برنامه قبلی تیم‌های حاضر در دو گروه تقسیم‌بندی شدند و به صورت دوره‌ای و گروهی با هم به رقابت پرداختند.


در پایان مرحله گروهی، از هر گروه دو تیم برتر به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند و دو تیم رده سومی در دسته اول ابقا شدند، تیم‌ چهارم‌ هم به دسته پایین‌تر سقوط کرد.


با انصراف کرمان از حضور در این رقابت‌ها عملاً این واحد دانشگاهی به دسته پایین‌تر راه یافت.


از گروه «الف» که چهار تیم خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، مازندران و تهران حضور داشتند تبریزی‌ها عنوانی بهتر از چهارمی در گروه به دست نیاوردند و به همراه کرمانی‌ها به دسته دوم سقوط کردند.


در این گروه مازندرانی‌ها هم با کسب رده سوم در دسته اول ماندگار شدند.


اما تهران و خراسان رضوی دو تیم برتر این گروه توانستند عملکرد بهتری داشته باشند و به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها صعود کردند.


در طرف دیگر و گروه «ب» سه تیم فارس، همدان و البرز با هم رقابت کردند که دو تیم میزبان و شیرازی‌ها عملکرد بهتری داشتند و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند، تیم البرز هم با کسب جایگاه سومی در دسته اول بسکتبال بانوان باقی ماند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi