پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:50:06 - پنجشنبه 3 فروردین 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اردوی جهادیِ نوروزی دانشگاه شهید باهنر کرمان؛
سفیران رهبری این بار در راهِ مردهکِ عنبرآباد
گروه جهادی دانشگاه شهید باهنر کرمان موسوم به سفیران رهبری اردوی جهادی نوروزی خود را از ۴ فروردین ماه شروع کرده و تا چهاردهم ادامه می دهد.

سید محمدصادق ابراهیمی پور در گفتگو با “دانشجوآزاد” در رابطه با اردوی جهادی نورزی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: گروه جهادی دانشگاه شهید باهنر کرمان موسوم به سفیران رهبری اردوی جهادی نوروزی خود را از ۴ فروردین ماه شروع کرده و تا چهاردهم ادامه می دهد.

مسئول گروه جهادی سفیران رهبری افزود: ۶۰ نفر از دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان که شامل ۴۰ نفر از برادران و ۲۰ نفر از خواهران می باشد به مدت ۱۰ روز در روستای مردهکِ عنبرآباد به ارائه خدمات می پردازند.

وی در رابطه با فعالیتهای گروه سفیران رهبری توضیح داد: فعالیت های ما به سه بخش عمرانی، فرهنگی و آموزشی تقسیم می گردند که فعالیتهای عمرانی شامل ساخت خانه عالم و رنگ آمیزی مدرسه بود و فعالیتهای فرهنگی و آموزشی توسط خواهران و برادران در دو روستا صورت می پذیرد.

ابراهیمی پور اظهار داشت: با توجه به تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری در بحث خدمات رسانی به مناطق محروم گروه سفیران رهبری بر خود لازم میداند تا با تمام توان و بضاعت خود در این مسیر گام بردارد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi