پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

3:57:19 - سه شنبه 12 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سفارتخانه های آمریکا پایگاهی برای سواری گرفتن از ملتهاست
نویسنده کتاب “آمریکا بدون نقاب” گفت: سفارتخانه های آمریکا پایگاهی برای سواری گرفتن از ملتهاست.

سید هاشم میرلوحی در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با حذف شعار “مرگ بر آمریکا” گفت: تمام افرادی که می گویند وقت شعار مرگ بر آمریکا گذشته است راجع به آمریکا چیزی نمی دانند، توصیه می کنم حداقل کتب تاریخی آمریکا که در دانشگاههای آمریکا تدریس می شود را بخوانند.
من تسخیر لانه جاسوسی را از الطاف خفیه می دانم زیرا آمریکا در جایی سفارت خانه نمیزند که حق و حقوق ملت را بدهد
نویسنده کتاب “آمریکا بدون نقاب” در خصوص تسخیر لانه جاسوسی اظهار داشت: من تسخیر لانه جاسوسی را از الطاف خفیه می دانم زیرا آمریکا در جایی سفارت خانه نمیزند که حق و حقوق ملت را بدهد و یک رابطه مساوی داشته باشد بلکه در کشوری سفارتخانه میزند که راه را برای افراد سفارتخانه هموار کند که بتوانند راحت بر گرده مردم سوار شوند وخون آنها را تا آخرین قطره بمکند.
این استاد دانشگاه با اشاره به شنود مکالمات مرکل بوسیله آمریکا تصریح کرد: کشوری که حتی به هم پیمانان خودش رحم نمی کند و مکالمات مرکل صدر اعظم آلمان را شنود می کند به هیچ وجه قابل اعتماد نیست، باید به سردمداران آمریکا گفت شما که هم دین و هم کیش هستید و در آلمان پایگاه نظامی هم دارید دیگر چه نیازی به شنود است؛ اما آمریکا می گوید ما باید تمام قضایای برگه هایی که در دست آنهاست را بخوانیم.
آمریکا بدنبال ایجاد امپراطوری در دنیاست
وی افزود: آمریکا به دنبال امپراطوری آمریکا در سراتاسر جهان است؛ ایالات متحده ابتدا آمریکا ۱۳ ایالت بوده سپس به ۵۰ ایالت گسترش پیدا کرده، بعدها ۱۳۸ جزیره هاوایی را نیز گرفته و امروز بیش از ۳۰۰۰ جزیره از قطب شمال تا قطب جنوب را به عناوین مختلف اشغال کرده و به دنبال تسخیر جهان است.
نویسنده کتاب “رویای آمریکایی” تشریح کرد:اگر سفارت آمریکا در ایران هنوز پابرجا بود الان نه تنها من و شما اینجا نبودیم نه تنها جمهوری اسلامی نبود بلکه اسلام نابی هم نبود چون آمریکا از اول انقلاب درصدد بوده و هست که ابتدا جمهوری اسلامی را به طور کامل نابود کند سپس اسلام ناب را بطور کامل از بین ببرد و آن حکومت شیطانی که زیر نظر خودش است را در ایران و سرتاسر جهان حاکم کند.
میرلوحی با اشاره به فعالیت های ضد طاغوتی خود در آمریکا تصریح کرد: وقتی من در آمریکا بودم کمابیش فعالیتهای ضد رژیم سلطنتی در ایران صورت می گرفت ولی من هیچ گاه فکر نمی کردم انقلاب شود یعنی در آمریکا هم وقتی تظاهراتهایی علیه طاغوت داشتیم صورت خود را می پوشاندیم با فیلمبرداری هایی که می شد نگران بودیم وقتی به ایران بمی گردیم دستگیر شویم.
اکثر رسانه های گروهی آمریکا در دست جهودان صهیونیست
وی در رابطه با جشن های ۲۵۰۰ ساله گفت: قبل از انقلاب هرچند طاغوت برای جشن های ۲۵۰۰ ساله کلی هزینه کرده بود ولی خیلی از مردم دنیا ایران را نمی شناختند بعد از انقلاب هم متاسفانه بدلیل تبلیغات سوئی که برای اسلام و انقلاب می شد برداشت خوبی در مردم ایران وجود نداشت زیرا اکثر رسانه های گروهی آمریکا در دست جهودان صهیونیست است.
این استاد دانشگاه افزود: در همین فضا لانه جاسوسی آمریکا تسخیر شد و به دنبال شانتاژ رسانه ای غرب برخورد خوبی با ایرانی ها صورت نمی گرفت و لی ما سعی می کردیم مردم را در رابطه با این موضوع مطلع کنیم.
نویسنده کتاب ” یوسرائیل و صهیوناکراسی ” با بیان خاطره ای در رابطه با تسخیر لانه جاسوسی عنوان کرد: به یاد دارم روزی به دفتر محمدعلی کلی رفتم دفتر دارش یک سیاه پوست آمریکایی بود وقتی فهمید من ایرانی هستم گفت ای اقا این برادرهای ما را کی میخواهید آزاد کنید؟ من گفتم: برادرهای تو همه آزاد شدند چون بعد از تسخیر لانه جاسوسی امام فرمودند همه سیاه پوستها و زنها را آزاد کنید و اینهایی که جمهوری اسلامی نگه داشته یکسری جاسوسند و با توضیحاتی که دادم تازه متوجه موضوع شد.
سید هاشم میرلوحی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه بدلیل دروغ پردازی های گسترده رسانه های غربی بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران خیلی از مردم آمریکا اطلاعات درستی از حقایق نداشتند اما در همان جو نیز می توان افرادی را پیدا کرد که بیدارند و مقابل تمام دنیای استکبار در قلب آمریکا ایستاده اند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi