پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:03:14 - شنبه 17 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سطح بندی غیرقابل استناد دانشگاهها با ناهماهنگی دو ارگان وزارت علوم
معاون آموزشی دانشگاه غیرانتفاعی بهمنیار گفت:سطح بندی غیرقابل استناد دانشگاهها با ناهماهنگی دو ارگان وزارت علوم صورت گرفت.

دکتر فرامرز صادقی در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با خبر دریافت اخطار دانشگاه گفت: اخطارهایی که به ۱۲ موسسه و دانشگاه غیرانتفاعی در سراسر کشور اعلام شده بود بدلیل ناهماهنگی بین دو ارگان وزارت علوم بود.

معاون آموزشی دانشگاه غیرانتفاعی بهمنیار کرمان توضیح داد: مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی مسئول بررسی شاخصهای سطح بندی دانشگاهها و موسسات مختلف می باشد اما دفتر مدیرکل آموزش عالی غیردولتی این سطح بندی را انجام داده است.

وی با اشاره به قدیمی بودن اطلاعاتی که بر اساس آنها سطح بندی انجام شده است عنوان کرد: در سایت مرکز آموزش عالی غیردولتی اطلاعاتی از سال ۸۹ در رابطه با دانشگاهها درج شده بود این مرکز براساس همان اطلاعات قدیمی سطح بندی را انجام داده که کار نادرستی بوده است.

صادقی تشریح کرد: موسسات و دانشگاههای تحت نظارت وزارت علوم اطلاعات مربوط به واحد دانشگاهی خود را در سایت مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی ثبت کرده اند که قاعدتا همین ارگان می تواند مسئول سطح بندی دانشگاهها باشد.

وی اظهار داشت: طی نامه ای که در تاریخ ۱۲ مرداد ماه ارسال شده است، مرکز نظارت اعلام کرده که این سطح بندی قابل استناد نیست و به هیچ وجه موسسات نباید از این خبر استفاده تبلیغاتی داشته باشند.

معاون آموزشی دانشگاه غیرانتفاعی بهمنیار کرمان در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه غیرانتفاعی بهمنیار کرمان طبق روال گذشته دانشجو می پذیرد و اخطار انحلال دانشگاه نادرست بوده و مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی مجددا براساس اطلاعات صحیح سطح بندی دانشگاهها را انجام خواهد داد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi