پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:29:30 - چهارشنبه 18 اسفند 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان به اولین کنگره ملی زنان موفق ایرانی دعوت شد
سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان به اولین کنگره ملی زنان موفق ایرانی دعوت شد.

به گزارش “دانشجوآزاد” دکتر فاطمه معین الدینی به عنوان بانوی موفق  و فعال کرمانی به نخستین کنگره زنان موفق ایرانی دعوت شد.

این کنگره  با هدف بهره مندی جامعه از سرمایه انسانی بانوان توانمند در فرآیند توسعه پایدار و افزایش حضور آنان در مناصب مدیریتی و سیاسی کشور با رویکرد اندیشه های اسلامی، با حمایت معنوی سازمان برنامه و بودجه، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، وزارت امورخارجه، وزارت ورزش و جوانان، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت نفت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت آموزش و پرورش و…، به همت مرکز همایش‌های بین‌المللی توسعه؛ برگزار شده است .

این مراسم فقط به منزله تجلیل و قدردانی از بانوان موفق کشوری نبوده بلکه با هدف بررسی موانع و رفع چالش های موجود در راستای حضور تاثیرگذار زنان در سطوح مختلف مدیریتی کشور برگزار شده است .

گفتنی است دکتر فاطمه معین الدینی عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه پیام نور استان کرمان در رشته زبان و ادبیات فارسی  ، صاحب دهها مقاله چاپ شده در مجلات معتبر علمی و مولف بیش از ۳ عنوان کتاب می باشند.

ایشان در دانشگاه پیام نور علاوه بر تدریس، در سمت های اجرایی معاونت آموزشی و پژوهشی مرکز کرمان، معاونت آموزشی استان ، مدیرگروه رشته های علوم انسانی استان و در حال حاضر سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان مشغول به خدمت رسانی به جامعه دانشگاهی می باشند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi