پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

3:15:01 - سه شنبه 14 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سرمربیگری حمیدضا ترابی در تیم ملی زورخانه ای
سرمربیگری تیم ملی زورخانه ای ایران به حمیدرضا ترابی ورزشکار شایسته کرمانی واگذار شد .

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ورزش خبر،  تیم ملی ورزشهای زورخانه ایران اردوی آماده سازی خود را در تبریز و به سرمربیگری سید حمید رضا ترابی آغاز کرده است .

این اردو  به جهت آماده سازی هر چه بهتر تیم ملی جهت شرکت در پنجمین دوره رقابتهای آسیایی ورزشهای زورخانه ای و پهلوانیو به مدت ۷ روز قرار است به میزبانی شهر تبریز برگزار شود . از سوی فدراسیون ورزشهای زورخانه ای نیز سید حمید رضا ترابی وظیفه سرمربیگری این تیم را بر عهده خواهد داشت . 
ترابی همچنین ۷ نفر از زبدگان این رشته را به اردوی تیم ملی فراخواند تا بتواند با مرور و انجام تکیکهای مناسب تیم را برای قهرمانی در این دور از مسابقات آماده کند . نفرات دعوت شده نیز از قرار زیر میباشند : مهدی تمولی (البرز)، سید جلال صالحی (چهارمحال و بختیاری)، علی جلیجو (البرز)، سید سجاد موسوی (همدان)، حسن رضایی (مرکزی)، پژمان سکونتی (کردستان)، علیرضا ارجین (مازندران) .


همچنین بنا بود پرویز هادی به عنوان مربی برای کشتی پهلوانی به تیم کمک کند که بنا به مشکلاتی تاکنون این امر میسر نشده است و قرار است به زودی این مشکل نیز برطرف شود و تمرینات بصورت کامل تا برگزاری مسابقات پیگیری شود .

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi