پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

21:11:37 - جمعه 13 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سخنان رهبر ایران سرمنشا بیداری آزادگان جهان است
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: سخنان رهبر ایران سرمنشا بیداری آزادگان جهان است.

رضا ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با شناخت کشورهای دیگر از مقام معظم رهبری گفت: بزرگان دنیا، شخصیت مقام معظم رهبری را بهتر از مردم و مسئولین ایران می شناسند.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: همانطور که رئیس جمهور بولیوی تاکید کرد؛ صحبتها و استراتژی های حضرت آقا در مورد انقلاب های بزرگ همیشه منشا و مبدا بیداری انسانها بوده است.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: مقام معظم رهبری سرمنشا انقلابهای آمریکای جنوبی هستند به این دلیل که مردم آمریکای جنوبی شخصیت ایشان را بهتر از ما می شناسند و مطالعه ای که بر روی اندیشه های رهبر ایران انجام می دهند هدایتگر آنهاست.

وی در خصوص نامه دوم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی خاطرنشان کرد: بعد از اتفاقات تروریستی پاریس و حوادث ترکیه و کشورهای اروپایی این شائبه در ذهن مردم اروپا ایجادشد که اسلام دین ترور است و نماد اسلام داعش است؛ در این بازه زمانی حساس رهبر انقلاب نامه دوم خود را خطاب به جوانان اروپایی ارسال کردند و این نکته را متذکر شدند که اسلام واقعی دراربعین حسینی تجلی می یابد.

ایرانمنش تشریح کرد: مساله دیگر درمورد نامه حضرت آقا این است که منشا اصلی تروریست و اتفاقات داعش کشورهای اروپایی هستند و این نکته را به جوانان اروپایی گوشزد کردند که حمایتهای غرب از تروریست و داعش باعث گسترش فعالیتهای تروریستی آنها شده و اکنون گریبانگیر خودشان شده است.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: مقام معظم رهبری در نامه خود تروریست را درد مشترک دنیای اسلام و غرب خواندند و جوانان اروپایی را به تفکر درخصوص اقدامات تروریستی در فلسطین دعوت کردند که با حمایت آمریکا و متحدانش و علی الخصوص اسرائیل صورت می گیرد؛ جنایاتی که مجامع بین الملل چشم خود را بر روی آنها می بندند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi