پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:38:23 - پنجشنبه 10 تیر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ستاره اسکندری از شکست تلویزیون گفت
ستاره اسکندری بازیگر با بیان این که به تازگی از اجرای نمایش ˝هم هوایی˝ رها شده است، بیان کرد به شدت منتظر اکران فیلم ˝نیمه شب اتفاق افتاد˝ است.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از بیتوته:

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,اسکندری

ستاره اسکندری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره فعالیت‌های اخیر خود به ما گفت: به تازگی اجرای نمایش “هم هوایی” را در بروکسل و وین به اتمام رساندیم و به ایران برگشتیم و اجراهای خیلی خوبی داشتیم و استقبال بسیار چشمگیر بود.

وی افزود: در حال حاضر مشغول مذاکره برای حضور در چند کار هستم، ولی هنوز هیچ یک قطعی نشده است و نمی‌دانم که با کدامیک به توافق خواهم رسید. هر دو سریال هستند، یکی برای تلویزیون است و دیگری برای شبکه نمایش خانگی خواهد بود.

بازیگر فیلم سینمایی “نزدیک‌تر” درباره فیلم‌هایی که در نوبت اکران دارد، اظهار کرد: تنها کاری که به شدت منتظر اکران آن هستم کار خانم تینا پاکروان است، به نام “نیمه شب اتفاق افتاد” که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و الان منتظر دریافت پروانه نمایش آن هستیم تا اکران عمومی شود.

اسکندری همچنین درباره حضور در شبکه نمایش خانگی و موفقیت‌هایی که این شبکه در پخش سریال‌ها کسب کرده است بیان کرد: من سال گذشته در سریال “دندون طلا” به کارگردانی داود میرباقری حضور داشتم که پیش از سریال” شهرزاد” این سریال از شبکه نمایش خانگی پخش شد و مقدمه خوبی بود برای سریال “شهرزاد” و هوشمندی خوبی بود از جانب داود میرباقری و حسن فتحی که هر دو کار را همزمان وارد شبکه نمایش خانگی نکردند تا این کارها به لحاظ جذب مخاطب شبکه نمایش خانگی بتوانند موفق باشند.

وی ادامه داد: به نظرم خیلی اتفاقات در شبکه نمایش خانگی نسبت به تلویزیون متفاوت است و امیدوارم تلویزیون با این تغییر مدیریت‌ها بتواند به روزهای اوج خود باز گردد، چرا که حسن فتحی‌ها و داود میرباقری‌ها همه از بچه‌های تلویزیون بودند و حتی بسیاری از بازیگرانی که الان در سینما و شبکه نمایش خانگی امروز فعال هستند، قبلا بچه‌های تلویزیون بودند.

بازیگر سریال “نرگس” درباره رقابت تلویزیون و شبکه نمایش خانگی عنوان کرد: واقعیت این است که تلویزیون در برابر شبکه خانگی شکست خورده و شرایط ناهمواری اتفاق افتاده که باعث شد تا شبکه نمایش خانگی در رقابت با تلویزیون امروز برنده باشد. ولی این اتفاق هم توسط همان بچه‌های تلویزیون رخ داده است و امیدوارم شرایطی اتفاق بیفتد تا این رقابت سالم و همپا باشد و ما در تلویزیون بتوانیم دوباره کارهای خوبی ببینیم و همزمان در شبکه نمایش خانگی هم بتوانیم این اتفاقات خوب را داشته باشیم.

بر چسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi