پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:09:42 - پنجشنبه 24 اسفند 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سامانه «مدیریت جلسات قرآن» در کرمان رونمایی شد
همزمان با ماه مبارک رمضان، سامانه «مدیریت جلسات قرآن» با حضور جمعی از فعالان قرآنی در کرمان رونمایی شد.

 به گزارش دانشجو آزاد:  سامانه «مدیریت جلسات قرآن» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و جمعی از مدیران و فعالان قرآنی استان صبح امروز، ۲۴ اسفندماه از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد رونمایی شد.

علی مهدی‌خانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان در این جلسه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر تلاوت قرآن در مساجد و برگزاری جلسات تلاوت مجلسی، گفت: برای عمل به منویات مقام معظم رهبری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد ظرفیت‌های خود را در قالب طرح «مسجد پایگاه قرآن» پای کار آورد.

مهدی‌خانی ترویج زندگی قرآنی، انس با قرآن، استفاده از هنر تلاوت در جذب مخاطب و… را از اهداف این طرح برشمرد و هم‌افزایی و ارتباط مساجد همجوار و استفاده از ظرفیت‌های مادی و معنوی در اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی را مهم دانست و افزود: امیدواریم شاهد جریان‌سازی قرآنی در استان باشیم و بتوانیم با حمایت چهره‌های قرآنی استان، فارغ از نام و نشان به مطالبه مقام معظم رهبری لبیک بگوییم.

گفتنی است، اصل طرح «مسجد پایگاه قرآن» چهار مرحله دارد که نخستین آن راه‌اندازی جلسات مجلسی‌خوانی در مساجد (یک روز در هفته بعد از نماز مغرب و عشا) است و ارتباط مساجد محلات و برگزاری مسابقات، برگزاری کلاس‌های آموزشی ذیل مسجد و کانون فرهنگی و حضور فعال در مسابقات مدهامتان، مراحل دیگر این طرح قرآنی است.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi