پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:12:55 - دوشنبه 21 اسفند 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ساعت کاری ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر نکرد
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان گفت: ساعت کاری کلیه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در ماه مبارک رمضان تغییر نکرده و به روال گذشته است.

 به گزارش دانشجو آزاد:   علی بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم اظهار داشت: ساعت کاری کلیه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در ماه مبارک رمضان تغییر نکرده و به روال گذشته است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه همگی توفیق بهره‌مندی از فیوضات این ماه عظیم را پیدا کنند، افزود: فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی در روزهای شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ و چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ایام ۱۹ و ۲۳ ماه مبارک رمضان، ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت حقوق و عیدی کارکنان دولت در استان کرمان، بیان کرد: هیچ مشکلی در پرداخت حقوق‌ها نداریم.

وی با بیان اینکه اعتبارات ۲۹ دستگاه را در استان پرداخت می‌کنیم و اعتبار بقیه دستگاه‌ها ملی است، گفت: عیدی تمامی کارکنان دولت در استان کرمان با حقوق بهمن‌ماه آنها پرداخت شده و حقوق اسفندماه هم تا پایان این ماه پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi