پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:54:35 - شنبه 1 اسفند 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
زمان خانه تکانی در هیئتهای ورزشی کرمان فرارسیده است
ناکامی های کرمان در ورزش تبدیل به یک اپیدمی شده است و اینبار بانوان ووشو کار کرمانی با ناکامی از مسابقات کشوری بازگشتند .

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از “ورزش خبر ” اپیدمی ناکامی در ورزش کرمان  همه گیر شده است و تقریبا اکثریت ورزش کرمان از این موضوع رنج میبرد . از ووشو تا ورزشهای رزمی , از بسکتبال تا فوتسال , از جودو تا …

 

مطمئنا در شهرهای و همه رشته ها ناکامی وجود دارد و شکست جزو لاینفک ورزش محسوب میشود ولی جای تاسف جاییست که کرمان امکان پیشرفت را داراست و امکانات نیز فراهم است ولی مشکل و معضلی که کرمان از آن رنج میبرد نداشتن حرفه گری و مشکلات درونی است .

 

در آخرین شاهکار ورزش کرمان , تیم ووشوی جوانان کرمان نیز از رقابتهای کشوری تنها با یک مقام سوم مشترک بازگشت آن هم در بین بیش از صد مدال توزیع شده مقامی که در پس آن بسیار ی ضعفها و کم کاری ها نهفته است .

 

هیئت رزمی کرمان مدتهاست بیشتر به فکر زیر ساختها و مسائل اقتصادی!!!!!!! است تا پیگیری مجموعه زیر دست خود . فوتسال رسالت با وجود سرمایه گذاری بانک رسالت همچنان به فکر عدم سقوط است , هندبال کرمان با وجود موقعیت بسیار عالی که ناشی از پخش شدن بازیکنان ملی پوش میباشد همچنان نتوانسته است قدرت نمایی کند , والیبال حذف شد  بسکتبال حذف شد و … حتی شاید بتوان کگفت بعضی رشته ها در ورزش کرمان ناپدید شده اند و بجر اعضای خود هیئت هیچ فرد دیگری سر از کار آنان در نمی آورد تنها دلخوشی کرمان به تکواندو و شاید یکی دو رشته دیگر باشئد که توانسته اند حداقل کمی از آبرو و اعتبار ورزش کرمان دفاع کنند .

 

با شروع سال جدید امید است  مسئولان کمی ورزشی فکر کنند و محافظه کاری ورزش کرمان و آینده عده ای جوان را دستخوش بازیهای سیاسی نکنند . گذاشتن مسئولان ورزشی بر سر کار در هیئتها و حمایت از آنها میتواند اولین گام در اجرای موفق برنامه ورزشی باشد . افراد ورزشی که برای بودن در راس کار دست به دامان نماینده و مسئول سیاسی نشوند و بتوانند با تکیه بر قدرت و شناخت خود از محیط اطراف کمی و فقط کمی به فکر جوانا کرمان باشد .

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi