پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:04:08 - سه شنبه 31 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رژیم غاصب صهیونیستی به ‌جز جنگ و خونریزی راه دیگری را برای ادامه حیات ندارد
دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم غاصب صهیونیستی به‌ جز جنگ و خونریزی راه دیگری را برای ادامه حیات خود نمی‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری “دانشجوآزاد” : تشکل‌های جمعیت اسلامی، بسیج دانشجویان، بسیج کارکنان، بسیج استادان، جامعه فرهیختگان و هیات محبان الرضا(ع) دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با صدور بیانیه‌ای، حملات رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه و به شهادت رساندن مردم مظلوم این منطقه را محکوم و از ملت همیشه در صحنه ایران خواستند باری دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی «روز جهانی قدس» ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، فریاد حمایت خود را از مردم بی‌پناه غزه به گوش جهانیان برسانند.

بیانیه
این بیانیه می افزاید: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان باری دیگر  شاهد تکرار حملات رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه در سایه سکوت مدعیان حقوق بشر روبرو هستیم. این اقدام، بدون شک نه ‌تنها خشم مسلمانان بلکه موج انزجار آزادی‌خواهان جهان را به همراه خواهد داشت؛ رژیم غاصب صهیونیستی به ‌جز جنگ و خونریزی، راه دیگری را برای ادامه حیات خود نمی‌یابد و به همین علت مردم مظلوم غزه را آماج حملات شدید با بمب‌های فسفری و کربنی قرار داده است؛ اما پاسخ کوبنده حماس و نفوذ در عمق سرزمین‌های اشغالی، خط بطلانی بر محاسبات این رژیم کشید.
دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر به استناد آیه شریفه«… إِنِ اسْتَنْصَرُوکُمْ فِی الدِّینِ فَعَلَیْکُمُ النَّصْرُ…» ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه، حملات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم و ضمن اعلام برائت از سکوت مجامع بین‌المللی و حامیان اسرائیل در نسل‌کشی مردم مسلمان بی‌گناه غزه، از تمامی جوامع بشری، سازمان‌های حقوقی بین‌المللی و ملت‌های بیدار به ویژه جامعه بزرگ اسلامی خواستار برخورد با این جنایت است.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi