پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:34:57 - چهارشنبه 21 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
روح استکبارستیزی مسلمانان در جهان اسلام ، نشان از فراگیری پیام انقلاب اسلامی دارد
تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان با صدور بیانیه ای اعلام کرد:روح استکبارستیزی مسلمانان در جهان اسلام ، نشان از فراگیری پیام انقلاب اسلامی دارد.

به گزارش “دانشجو آزاد” تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت ۲۲ بهمن بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

 

بِسْم الله الرحمن الرحیم

و ذکّرهم بایّام الله انّ فی ذالک لآیات لکلّ صبّار شکور (سوره ابراهیم- آیه ۵)

طلوع خورشید انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ با رهبری یگانه دوران، حضرت امام خمینی- قدس سره- و بیعت و همراهی ملت شریف ایران با آن بزرگ مرد الهی، برگ زرین و نقطه عطف با شکوهی در تاریخ ایران و اسلام است که توانست افسانه شکست ناپذیری قدرت های مستکبر عالم را آشکار سازد و عظمت ایران اسلامی را به جهانیان بشناساند و میتوان به جرأت و صراحت قاطع گفت که بازگشت امام عظیم الشأن ما به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن ماه ۵۷، رأی تاریخی به جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین ماه ۱۳۵۸، تسخیر لانه جاسوسی در ۱۲ آبان همان سال، هشت سال دفاع غرور آفرین از مرز و بوم ایران اسلامی ،‌حضور پرشور در پای صندوق‌های انتخابات، حماسه تاریخی نهم دی و… همه و همه برگه‌هایی از کتاب قطور حماسه‌های ملت ایران است.

پیشرفت‌های بی‌بدیل علمی و صنعتی، شکوفایی‌های خیره کننده در دست‌یابی به چرخه سوخت و تولید انرژی صلح آمیز هسته‌ای، تلاش‌های ثمر بخش در فناوری‌های موشکی، پیروزی‌های جوانان برومند ایرانی در المپیادهای علمی و رشد زاید الوصف در پزشکی در پرتو انقلاب اسلامی شکل گرفته است. تاریخ انقلاب گواه است که تهدیدها، تحمیل‌ها و تحریم‌ها، خللی در عزم استوار ملت ایران و عهد مستحکم مردم با امام و شهیدان ایجاد نکرد، تاریخ انقلاب گواه است که این ملت،‌ با پیروی از اصل مترقی ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی، استکبار جهانی و قدرتهای شیطانی بویژه آمریکا، انگلیس و اسرائیل را به زانو در آورد. بیداری اسلامی ‌و روح استکبارستیزی مسلمانان در جهان اسلام ، نشان از گسترش و فراگیری پیام انقلاب اسلامی دارد. پیام مقام‌معظم‌رهبری به جوانان اروپا و آمریکا و تأثیرات ژرف آن در عرصه جهانی، ‌نشان از جایگاه اسلام و انقلاب دارد.

آری، ‌راه همان راه است. ملت ایران به خوبی می‌داند که دشمنان انقلاب و اسلام، بویژه آمریکای جنایتکار لحظه‌ای از دشمنی خود دست برنداشته‌اند و با سلاح تهدید و تحریم می‌کوشند تا در عزم استوار ملت ایران خلل وارد کنند که ان شاء الله راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر بر این پندارها خط بطلان خواهد کشید.

و اما دشمنان و معاندان این نظام که در هرکجا هستند بدانند ملت شریف ایران که انقلاب اسلامی خود را به رهبری امام خمینی (رحمهالله علیه) و ایمان و توکل بر خدا به دست آورده و با سرمایه ای عظیم از خون شهدا آبیاری کرده، تا آخرین نفس می کوشد تا مدیون جان ها و خون های فرزندان این آب و خاک نماند و این جز با پیروی از فرامین مقام عظمی ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(حفظه ا… تعالی)، بصیرت و عمل به هنگام محقق نمی شود.

تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان ، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به محضر مقام معظم رهبری«مدظله‌العالی» و ملت شریف ایران، عموم مردم مسلمان و غیور ایران زمین به خصوص جامعه دانشگاهیان را به شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت می‌نماید.

 

 

ان تنصروا الله ینصرکم

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi