پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:49:59 - شنبه 27 اسفند 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مفتاحی خبر داد:
رقابت ۱۳۰ طراح در سومین رویداد ملی مدآفرین
دبیر سومین رویداد دانشجویی مدآفرین گفت: ۱۳۰ طراح از ۲۰ استان کشور در این رویداد شرکت کردند.

به گزارش دانشجو آزاد:  مفتاحی، دبیر سومین رویداد دانشجویی مدآفرین در مراسم اختتامیه این رویداد که در محل کوروش مال برگزار شد، گفت: ۱۳۰ طراح از ۲۰ استان کشور در این رویداد شرکت کردند. رویداد مدآفرین یک رویداد ملی با نگاه فرهنگی است و ما هیچ سیاست زدگی در این رویداد نداریم.

وی با بیان اینکه با برگزاری رویداد مدآفرین یک وفاق بین دانشگاه‌های کشور و صنعت پوشاک شکل گرفته، تصریح کرد: ۱۳۰ طراح دختر و پسر در قالب ۴۳ تیم شامل تیم‌های دانشجویی و دانش آموزی در رویداد مدآفرین به رقابت پرداختند و حتی تیم‌های دانش‌آموزی موفق به کسب دیپلم افتخار شدند.

مفتاحی بیان کرد: از بین ۴۳ تیم شرکت کننده در رویداد مدآفرین ۹ تیم به عنوان برتر مورد تقدیر قرار می‌گیرند و به ۱۰ تیم نیز دیپلم افتخار اعطا می‌شود.

وی با بیان اینکه چهارمین رویداد مدآفرین در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، اظهار کرد: ۲۵ دانشگاه، شرکت و مجموعه صنعتی در راستای برگزاری رویداد مدآفرین به ما کمک کردند و ما از سراسر ایران شرکت کننده داشتیم. همچنین شرکت کنندگان استان خوزستان نیز به صورت آنلاین در این رویداد شرکت کردند.

مفتاحی بیان کرد: ما این آمادگی را داریم که تیم‌های طراح لباس را با همراهی اساتید دانشگاه به صنوف و فروشگاه‌های بزرگ در هر استانی معرفی کنیم. همچنین می‌توانیم طراحی‌ها را به صورت آنلاین انجام دهیم.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi