پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:52:54 - پنجشنبه 26 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رقابت داوطلبین جنوب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در جیرفت از برگزاری همزمان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شهرستان جیرفت خبر داد.

به گزارش “دانشجو آزاد” محسن عادلی گفت:  سه هزار داوطلب شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش از شهرهای جنوبی استان کرمان، همزمان با سراسر کشور در شهرستان جیرفت با هم به رقابت می پردازند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در جیرفت خاطر نشان کرد: دانشگاه جیرفت به منظور رفاه حال این داوطلبین، آزمون استخدامی آموزش و پرورش را همزمان با سراسر کشور صبح روز جمعه  ۲۷ شهریورماه ۹۴  در شهرستان جیرفت برگزار می نماید.

 عادلی افزود: کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۲۴ شهریورماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و  همچنین باجه رفع نقص نیز در محل دانشگاه تا قبل ازشروع آزمون مستقر می باشد.

 نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در شهرستان جیرفت کرمان تآکید کرد: این آزمون روز جمعه ۲۷ شهریورماه رأس ساعت ۹ صبح آغاز می شود و لازم است داوطلبین گرامی ضمن همراه داشتن پرینت کارت آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار،  ۳۰ دقیقه قبل از شروع آزمون در حوزه امتحانی دانشگاه جیرفت حضور داشته باشند.

در پایان ایشان ضمن آرزوی موفقیت برای تک تک داوطلبین اظهار داشت:  داوطلبان باید از آوردن هرگونه وسایل اضافی از جمله کیف، کتاب، پیجر، تلفن همراه، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و وسایل شخصی به جلسه آزمون خودداری نمایند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi