پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:57:25 - سه شنبه 7 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رفتن به ختم ملعون سعودی حال و هوای این روزهای ایران را ترسیم می‌کرد
مسئول بسیج دانشگاه علم وصنعت گفت: آنگاه که وزیر خارجه کشورمان گریان به مراسم عزای ملعون قبلی می‌رفت و رئیس جمهور حقوقدان‌مان در نامه‌ای صدمه وارده را به خاندان آل سعود تسلیت می‌گفت حال و روز این روزهای ایران را معلوم بود.

به گزارش“دانشجو آزاد”به نقل از خبرگزاری دانشجو _ میرحسین غفاریان مسئول بسیج دانشگاه علم وصنعت ، با اشاره به اینکه همواره در طول تاریخ دیده شده که هرچه در مقابل استکبار عقب‌نشینی شود، او گستاخانه رو به جلو حرکت خواهد کرد،گفت: هر زمان مواضع محکم به صورت منطقی در برابر دشمنان بیان شده،یا استکبار عقب نشسته و یا با نصرت الهی پوز آن به خاک مالیده شده است.

 
وی تصریح کرد: این سنت تاریخی را در واقعه‌های گوناگون و نقاط تاریخی حساس انقلاب و حتی قبل از آن بارها و بارها دیده‌ایم .عربستان سعودی هم که چند صباحی است گردنبند نوکری شیطان بزرگ را با افتخار بر گردن خود آویخته است از این قاعده مستثنی نیست.

 
مسئول بسیج دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه عربستان نایب بر حق و خلف استکبار در منطقه خوی و اخلاق اربابان خود را به ارث برده است،اظهار داشت: این اسلوب را البته در قبل به همراه متانتی معاویه‌وار اما اکنون با بی حیایی یزیدگونه پی می‌گیرد که نمونه بارز آن را در ایام الله حج و در صحنه منی شاهد بودیم. با مصاحبه با افراد حاضر در ماجرا این طور بر می‌آید که بار دیگر جهالت پیش از اسلام رخ نشان داده و دست دولت منحوس سعودی مجددا به خون ضیوف الرحمن آغشته شده است.

 

 

وی افزود: جالب آن که دولت عربستان با بی‌شرمی تمام به جای پذیرش مسئولیت حادثه مهم و دردناک، از مجامع عمومی و کشور‌های داغدیده اقدام به مقصر سازی حجاج نموده است تا شاید بتواند بار این حادثه را از سر خود کم کند. اما می‌دانیم و می‌دانند که حقیقت پشت ابر باقی نخواهد ماند و ان شاالله بار دیگر شاهد رسوایی دولت سعودی خواهیم بود.

 

 

غفاریان خطاب به دولتی‌ها تاکید کرد: روی من با همان هایی است که وظیفه دفاع از حقوق‌ملیمان را در محیط های بین المللی دارند. حال سوال ما از مسئولین این است که تا به حال چگونه با این نماینده اسرائیل و سگ هار در منطقه رفتار کرده‌اید که بدین شکل جرات کرده که بی‌شرمانه به دولت ایران هتک حرمت کنند؟، تا آنجا که حتی برای وزیر ارشادمان ویزا صادر نمی‌کنند.

 

 

وی ادامه داد: البته با سیاستی که دولت پیش گرفته شده بود، این قبیل مسائل پیش بینی می‌شد، آنگاه که وزیر خارجه کشورمان گریان به مراسم عزای ملعون قبلی می‌رفت و رئیس جمهور حقوقدان‌مان در نامه‌ای صدمه وارده را به خاندان آل سعود تسلیت می‌گفت حال و روز این روزهای ایران را معلوم بود.

 
مسئول بسیج دانشگاه علم وصنعت با بیان اینکه مسئولین ما هنوز هم دست از کوتاه آمدن در برابر این مستکبرنما برنمی‌دارند،افزود: این دولت حتی مجوز تجمعی را نمی‌دهند تا عده‌ای برسر این جرثومه فساد فریاد زنند که این آماری که هرروز بیشتر و بیشتر می‌شود انسان هستند و خانواده‌ای به عزای آنها نشسته است.

 
وی گفت: امیدواریم دولت مردان ما از این واقعه درس عبرت بگیرند و عملکرد ناصواب خود را در مقابل مستکبرین اصلاح نمایند تا دیگرشاهد تکرار این دست توهین ها به کشور عزیزمان ایران نباشیم.

 
غفاریان در پایان با تاکید بر اینکه از ملت شهیدپرور ایران اسلامی مان هم انتظار می رود که با متانت؛ریشه‌های این حادثه را شناسایی کنند،خاطر نشان کرد: مردم  از برخوردی که باعث سو برداشت نسبت به اصل جریان مبنی بر به عرب و عجمی بودن آن و یا حتی شیعه و سنی بودن آن شود، پرهیز نمایند و مانع به هدف رسیدن دشمنان اسلام و ایران برای وحدت شکنی شده که برهمگان پر روشن است در سراپرده این جریانات نام و نشان شیطان بزرگ امریکا قرار دارد. به امید روزی که شاهد بازگشت افتخار به پاسپورت های ایران اسلامی باشیم.

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi