پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:13:50 - دوشنبه 18 اردیبهشت 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دومین روز از هفته هلال؛ مجریان دادرس در اداره کل آموزش و پرورش تجلیل شدند
صبح امروز مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در دومین روز از گرامیداشت هفته هلال با حضور در اداره کل آموزش و پرورش استان از مدیرکل و سایر پرسنل این مجموعه که در اجرای طرح ملی دادرس با جمعیت هلال احمر همکاری داشتند، تجلیل کرد.

به گزارش دانشجو آزاد:

صبح امروز رضا فلاح با همراهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاون امور جوانان و جمعی از پرسنل جمعیت هلال احمر ستادی و شهرستان کرمان با حضور در اداره کل آموزش و پرورش و مدرسه شاهد “ناحیه یک”، از مدیر اداره کل آموزش و پرورش و سایر معلمان مجری طرح ملی دادرس تجلیل به عمل آورد.

حجت الاسلام و المسلمین مجید سجادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته معلم بیان کرد: تجلیل از معلمان مجری در اجرای طرح ملی دادرس، فرصتی برای ارج نهادن جایگاه معلم است.

مدیرکل آموزش و پرورش در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات جمعیت هلال احمر بیان کرد: سلامت؛ محور توسعه برنامه های آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر است.

وی افزود: برای جامعه سالم و ایمن باید برنامه آموزشی مدون داشته باشیم زیرا سلامت و ایمنی امر بسیار مهم است.

رضایی با اشاره به اجرای موفق طرح ملی دادرس در مدارس خاطرنشان کرد: فراگیری آموزه های امدادی از موارد بسیار مهمی است که با آموزش دانش آموزان می توان خانواده های آنان را با آموزه های امدادی آشنا کرد.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این مراسم با اشاره به اهمیت تکریم جایگاه بزرگ معلم گفت: ارتباط تنگاتنگ هلال احمر با آموزش و پرورش بسیار موثر و مفید واقع شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی دادرس و همتا افزود: تاکنون یازده دوره طرح ملی دادرس برگزار شده است که سالانه بیش از ۲۵ هزار دانش آموز با آموزه های امدادی، مخاطرات طبیعی و غیرطبیعی آشنا شده اند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان سفیران بحران در جامعه و مدرسه هستند، خاطرنشان کرد: تحقق شعار خانواده آماده، جامعه آماده در طرح ملی دادرس از مدارس آغاز می شود.

فلاح با اشاره به یکی از اهداف جمعیت هلال احمر با شعار حمایت از زندگی و سلامت انسان ها تصریح کرد: همکاری تنگاتنگ هلال احمر و آموزش و پرورش با رشد و توسعه آموزه های امدادونجات در مدارس شده است.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش در حوزه آموزش ارتباط تنگاتنگی دارند، گفت: کرمان استان حادثه خیزی است و هلال احمر در همه نقاط شهری و روستایی با برپایی خانه های هلال و آموزش دادرس در مدارس حضور دارد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi