پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:38:30 - سه شنبه 28 اردیبهشت 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دوستی دختر آیت الله با مروجان همجنس گرایی
جالب این است که بهاییان از مدافعان سرسخت هم جنس گرایی هستند حال چرا فائزه هاشمی با آنان رفاقت عجیبی دارد؟! باید دید انگیزه حمایت این خاندان از بهایی ها چیست ؟ تحریم های بیشتر؟!

به گزارش “دانشجوآزاد” اخیرا در تمامی کانالهای مربوطه اخباری با دو نوع متفاوت اما در عین حال مشابه درحال دست بدست شدن‌ می‌باشد؛ خبری از دستگیری عوامل انفجار ساختمان جمهوری درسال های گذشته، اما نباید شنیدن چنین اخباری ذهن و دید افراد را از دیدن ‌وقایع دیگری که ازسوی عوامل داخلی همچون‌ گذشته همانند کشمیری ها درحال شکل گیری است منحرف کند.

ملت وعموم مردم باید امروز اهداف پلید چنین افرادی که در ظاهر به اسلام متصل می باشند را بشناسند این افراد همانند فرزندان زبیر زمان علی (ع) هستند و این باعث نمی شد که حضرت علی (ع) بابت اتصال زبیر به پیامبر درقبال اعمالی که ایشان و فرزندان او در قبال نظام اسلامی انجام می دادند سکوت کنند؛ این افراد که به صورت موریانه وار خود را به باطن نظام اسلامی نزدیک‌ نموده اند درحال تلاش برای ریختن پایه ی این نظام اسلامی با دادن آدرس انحراف در اینجا و آنجا می باشند.

بیگانگان قراراست این‌بار توسط چه کسی از گزینه های احتمالی خود این طرح خود را در ایران عملی نمایند؛ آری چه کسی بهتراز مهدی هاشمی، اما مثل اینکه دست او از دنیای خود کوتاه و دست دربند زندان رنگین اوین دارد اما خواهر او فائزه می‌تواند ادامه دهنده خوبی برای راه مهدی باشد.

فائزه ای که در بحبوهه دهه هفتاد و در آستانه ی انتخابات مجلس پنجم برطبل تبرج و کوچه گردی های اشرافی زنان تاکید داشت و تا به امروز چندین بار نیز در چندین مصاحبه در خصوص اینکه تمامی رفتارها وعملکردهای شما مخالف فتوای رهبری و مراجع اعظام می‌باشد؛ این گونه پاسخ می‌دهد که آیت الله هاشمی هم یک فقیه است! و در حالی که امروزه برخی ماله بدست مثل سایر اوقات بر آن هستند حساب این دختررا ازپدر جداکنند؟ اماگفته های این فرد نشان ازاهدافی دیگردارد درواقع باید ایشان راخط شکنی برای جاانداختن افکار پدر درجامعه دانست، حال چه درعرصه سیاسی و چه درعرصه فرهنگی؛ که اوج آن را باید درعملیات های  تجمیعی این آقازاده درشورش های خیابانی دربین محاربان انقلاب درفتنه ۸۸دید.

همگان از سران دولتی در ایران در مجامع مختلف سخن ازاجرای برجام ۲و۳ به میان می‌آورند و همگام با آنها شخص اول منفور آمریکا آقای اوباما با ابراز ایجاد آزادی خواهی های مدنی و نفی نقض حقوق بشر در ایران این گونه  باطن برجام ۲و۳را می‌شکافد و از طرفی دیگر نیز توسط مجامع بین المللی که تحت سلطه ی صهیونیست قراردارند این روح بدآشفت نقض حقوق بشر درایران از جمله به رسمیت شناخته نشدن بهائیان وهم جنس گرایان دمیده شده…

و زمانی که می‌توان از باطن برجام ۲و ۳قلب تپنده رفع تخاصم با رژیم صهیونیستی و به رسمیت شناختن این جرثومه فساد گنجانده شده است؛ پس حلقه ی واصل با این رژیم نابودشدنی در کشور جز فرقه ضاله ی بهائیت کدام فرقه می‌تواند باشد پس می‌توان دیدار فائزه هاشمی با فریبا کمال آبادی از رهبران ضاله زندانی بهائیان که درمرخصی بوده کاری اتفاقی نبوده به خصوص اگر بدانیم که فریباکمال آبادی در مجمعی در سال ۹۰در شیراز تمام قد از هم جنس گرایی دفاع کرده است.

این حرکات منتشره از جانب چنین خاندانی درحالیست که تولید آدرس انحراف درسال های گذشته وامروز علیه دولت سابق برساخته تلاشهای بزرگ این خاندان بوده یعنی آقای هاشمی بزرگ که اینجا وآنجا به دنبال آدرس انحراف می‌گردد

حال باید دید که فائزه هاشمی قصد خوردن چه ساندویچی ازنوع مک دونالدی آن درکدامین جبهه وبا کدامین طعم ورنگ رادارد ؟

جالب این است که بهاییان از مدافعان سرسخت هم جنس گرایی هستند حال چرا فائزه هاشمی با آنان رفاقت عجیبی دارد؟! باید دید انگیزه حمایت این خاندان از بهایی ها چیست ؟ تحریم های بیشتر؟! کمتر کسی است که از اهداف این روزهای غربی برای احیای تحریم های ضدایرانی‌ بی خبر باشد؛ آنان که بدنبال تشدید تحریم ها با پرونده سازی علیه ایران هستند از برخی نیروهای داخلی گرا می گیرند.

و در آخرباید از تمامی مراجع اعظام در این برهه ی حساس مجلس خبرگان و در آینده ریاست خواهی ایشان براین کرسی تدابیری را درقبال این امر بیندیشند ‌ونگذارند که هوس خواهان براین کرسی تکیه بزنند و مصلحت این نظام را تعیین بنمایند که چنین کسی با انتشار حرکاتی ازاین قبیل ازسوی خانواده او بیشتر شر را برملت مصلحت می‌دانند و مردم بناید دراین زمینه سکوت اختیار کنند و به آگاهی گری دراین زمینه حساس بپردازند.

نویسنده:مهدی شکری زاده

این یادداشت دریافتی می باشد و لزوما منعکس کننده عقاید سایت دانشجو آزاد نیست.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi