پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:00:18 - سه شنبه 31 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دور کردن دانشگاه‌ها از سیاسی‌بازی نخستین اقدام برای ارتقاء رشد علمی کشور است
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ با بیان اینکه وزارت علوم باید از ظرفیت‌های اساتید ارزشی برای ارتقاء سرعت رشد علمی کشور استفاده کند، گفت: دور کردن دانشگاه‌ها از سیاسی‌بازی اولین اقدام برای ارتقاء رشد علمی کشور است.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از فاس؛محمد مهدی رمضان‌زاده دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم حفظ و ارتقاء سرعت رشد علمی کشور، گفت: دور کردن دانشگاه‌ها از سیاسی‌بازی اولین اقدام برای ارتقاء رشد علمی کشور است که وزارت علوم باید این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه متأسفانه در دو سال گذشته دور کردن دانشگاه از فضای سیاسی‌کاری نادیده گرفته شده بود، گفت: وقتی سیاست وزارت علوم دورکردن دانشگاه‌ها از حاشیه و سیاست‌زدگی باشد، دانشجو ضمن فعالیت علمی، فعالیت‌های سیاسی خود را خواهد داشت که لازمه یک دانشجوی پویا است.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: اگر غیر از این باشد دانشجو به سیاسی‌کاری روی می‌آورد و به تشکل‌های یکبار مصرفی داخل می‌شود که تنها کاربرد انتخاباتی دارند که این توهین به دانشجویان است.

رمضان زاده با تأکید بر اینکه وزارت علوم باید از ظرفیت‌های اساتید ارزشی برای ارتقاء سرعت رشد علمی کشور استفاده کند، گفت: بکارگیری اساتید ارزشی و دانشجویان دلسوز می‌توان ضمن ایجاد فضای علمی در دانشگاه‌ها به ارتقاء سرعت پیشرفت علمی کشور کمک کند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ در پایان گفت: باید وزارت علوم از ظرفیت‌های موجود استفاده کند و دانشگاه را از مسائل حاشیه‌ای دور نگه دارد تا ما شاهد ارتقاء سرعت رشد علمی کشور باشیم.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi