پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:04:00 - پنجشنبه 21 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دوازدهمین دورۀ توانمندسازی سرمایه های انسانی فناوری نانو آغاز به کار کرد
دوازدهمین دورۀ توانمندسازی سرمایه های انسانی فناوری نانو،چهارشنبه، ۲۰ آبانماه ۹۴، در دانشگاه شهید باهنر کرمان آغاز به کار کرد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ دوازدهمین دورۀ توانمندسازی سرمایه های انسانی فناوری نانو،چهارشنبه، ۲۰ آبانماه ۹۴، در دانشگاه شهید باهنر کرمان آغاز به کار کرد.

در این دوره که توسط ستاد توسعه فناوری نانو و با حمایت معاونت پژوهشی و انجمن علمی نانو برگزار می شود اهدافی چون: آشنایی با کارآفرینی و روش های تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی، آشنایی با ثبت، تجاری سازی و فروش پتنت در قالب مسابقه و بازی، آشنایی با پتنت و روش های مرور و جستجوی آن، انتقال تجارب کاربردی کارآفرینان موفق نانو و آشنایی با برنامه های ستاد نانو را دنبال می کند.

در آیین افتتاحیه دوازدهمین دورۀ توانمندسازی سرمایه های انسانی فناوری نانو، آقای مهندس رضا ایجادی، دبیر توانمندسازی ستاد توسعه فناوری نانو، از فرآیند کسب و کار دانش بنیان ر رسیدن به یک مدل تجاری سازی شده از ایده تا اجرای کسب و کار سخن گفت و با اشاره به دوره های قبلی این طرح، توجه به سرمایه انسانی را محور اصلی این برنامه دانست و گفت: برنامه ها بر اساس توانمندسازی نیروی انسانی برای برنامه ریزی آینده ای موفق در تحصیل و اشتغال تنظیم شده است.

مهندس کریمی، مدیر گروه علوم تربیتی و کارآفرینی مرکز تربیت مربی کشور، نیز با تأکید بر هدف تجاری سازی در حوزه نانو، روند کار دوره را برای شرکت کنندگان تشریح کرد و گفت: در این دوره تلاش می شود ضمن یادگیری کار اصلی در قالب رقابت وارد مرحله شبیه سازی محیط واقعی بازار شویم.

در ادامه آیین افتتاحیه، خانم دکتر حتشام زاده، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید باهنر، پس از خیر مقدم و گرامیداشت چهلمین سال تأسیس دانشگاه در کرمان در مورد برنامه راهبردی حوزه پژوهشی دانشگاه گفت: یکی از اولویت های مهم ما در برنامه راهبردی حوزه پژوهشی تبدیل ایده به محصول است و برگزاری دوازدهمین دورۀ توانمندسازی سرمایه های انسانی فناوری نانو نیز در راستای همین هدف است.

وی با تأکید بر اینکه ستاد نانو یکی از فعالترین ستادهای پژوهشی کشور است، از حضور این ستاد در دانشگاه شهید باهنر ابراز خرسندی کرد و گفت:  پس از دانشگاه کاشان، دانشگاه شهید باهنر کرمان دومین میزبان ستاد نانو در برگزاری این دوره در خارج از مرکز است.

بلافاصله پس از پایان مراسم افتتاحیه، کارگروه ها کار خود را آغاز کردند.

گفتنی است کارگاه های دوازدهمین دورۀ توانمندسازی سرمایه های انسانی فناوری نانو تا پایان روز جمعه (۲۲ آبان) در پژوهشکده فرهنگ اسلام و ایران دانشگاه شهید باهنر ادامه دارد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi