پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:20:01 - شنبه 24 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دعوت از ۶ کیک بوکسور کرمانی به اردوی تیم ملی جهت اعزام به اسپانیا
در پایان مسابقات کیک بوکسینگ انتخابی تیم ملی در میاندوآب , ۶ ورزشکار کرمانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند .

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از “ورزش خبر” در پایان مسابقات کیک بوکسینگ انتخابی تیم ملی در میاندوآب , ۶ ورزشکار کرمانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند .

چندی قبل تیم کیک بوکسینگ کرمان در مسابقاتی که بیشتر جنبه تدارکاتی برای تیم را داشت در مسابقات کاپ آزاد ترکیه با مربیگری و سرپرستی منصور صادقی شرکت کرد و با دست پر به کرمان بازگشت , که همانا هدف و منظور از دست پر , اندوختن تجربه و بازیهای درخشان برای تیم جوان کرمان بود .

هر چند این مسابقات چندان به مذاق بعضی از دوستان خوش نیامد و با جبهه گیری شدید علیه آن به سخنرانی و سیاه نمایی پرداختند حتی اداره کل تربیت بدنی استان نیز برای عقب نیفتادن از قافله و برچسب نخوردن مطلبی در سایت رسمی خود تحت عنوان “سفری با آپشن های تفریحی ” به چاپ رساند و درضمن سعی در بی ارزش کردن کار این تیم  ,علیه تمام این جوانان موضع گرفت و کار را تا جایی جلو برد که حتی از زدن تهمت و افترا به جوانانی که همانا ولی نعمتان این ارگان دولتی هستند دریغ نکرد , کار تاجایی جلو رفت که هیت رزمی کرمان نیز پای خود را از این افتخار پس کشید و عطای آن را به لقای آن بخشید و حتی دبیر و رئیس هیئت در مراسم استقبال نیز حضور نیافتند تا مبادا از صندلی ریاست لحظه ای دور بمانند و تنها نهادی که در حمایت خود پا پس نکشید  بسیج ورزشکاران و مرتضی اخضمی رئیس آن بود که آشکارا صحبت از حمایت معنوی این تیم را بر عهده گرفت .

اکنون تیم کیک بوکسینگ کرمان پس از فراز و نشیب های فراوان موفق شد در مسابقات انتخابی تیم کیک بوکسینگ کشور حضور پیدا کند و باز هم با دست پر بازگردد , موفقیتی  که نتیجه تمرینات و دید باز منصور صادقی سرمربی – بازیکن  این تیم محسوب میشود . به عضویت در آمدن ۶ بازیکن جوان از کرمان در تیم ملی نتیجه تحمل فشارها و صبر بازیکنان تیم بود .

در دوره ای که اکثر تیم های کرمانی در حال رخوت و افول بسر میبرند از بسکتبال صعود نکرده  و هندبال اوج نگرفته تا فوتبال سقوط کرده و کاراته بدون ملی پوش  و تکواندوی بدون تیم , اداره کل تربیت بدنی که مسئول مستقیم این عملکرد میباشد در حال برگزاری سمینار ها و جلسات با شام و ناهار میباشد و چندان علاقه ای به موشکافی علل ضعف خود ندارد و یا به نوعی خود را مبرا از هر گونه ضعفی میداند .  در این برهوت کسب افتخار برای استان که هر از چند گاهی فردی با نبوغ شخصی خود ,افتخاری کسب میکند بازار عکس و تعریف و تمجید داغ میشود اکنون نیز باید منظر ماند و عکس العمل بعضی ازبظاهر دلسوزان ورزش را دید . آیا باز هم مسئولان هیئت رزمی انجام کارهای شخصی را نسبت به حمایت از ورزشکاران تحت پوشش خود در اولویت قرار میدهند؟ آیا باز سایت رسمی اداره کل محل هجوم به ورزشکاران میشود یا خیر ؟ 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi