پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:13:21 - پنجشنبه 25 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دعوت از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در مناظرات دانشجویی
دبیر انجمن اسلامی دانشگاه باهنر کرمان گفت: با نزدیک شدن به ایام انتخابات از کاندیداهای استان کرمان دعوت خواهیم کرد که در جلسات سخنرانی و مناظره با دانشجویان شرکت کنند.

امیر جوکار زاده دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان در گفتگو با “دانشجو آزاد” در رابطه با فعالیت های ترم گذشته این تشکل گفت: جشن انجمن اسلامی و معراجی ها که به مناسبت تاسیس انجمن اسلامی بود که بدلیل همزمان بودن با هفته دفاع مقدس، رنگ و بوی جبهه و جهاد داشت.

وی ادامه داد: به مناسبت روز مباهله، جشنی به همین نام برگزار شد، همچنین مبحثی تحت عنوان سینما شناسی یهود داشتیم که استاد بیات سخنران آن بود.

جوکارزاده افزود: کرسی آزاد اندیشی امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه های شاخص انجمن بود و همچنین نمایشگاه ضد استکباری ۱۳ آبان را برگزار کردیم.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان در خصوص برنامه های ترم آینده ی انجمن اظهار داشت: اگر مسئولین دانشگاه همراهی کنند، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب به مناسبت دهه فجر را برگزار خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: از برنامه های دیگری که در نظر داریم جلسه سخنرانی دکتر فرهنگ در رابطه با سبک زندگی است.

جوکارزاده در پایان بیان داشت: اگر دانشگاه از لحاظ بودجه کمک کند با نزدیک شدن به ایام انتخابات از کاندیداهای استان کرمان دعوت خواهیم کرد که در جلسات سخنرانی و مناظره با دانشجویان شرکت کنند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi