پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:55:51 - دوشنبه 31 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دست یابی به اطلاعات و دانش نظامی ما خط قرمز رهبری، نظام و ملت است
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: دست یابی به اطلاعات و دانش نظامی ما خط قرمز رهبری، نظام و ملت است.

رضا ایرانمنش دبیر جامعه اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان در گفتگو با دانشجو آزاد در رابطه با تلاش غرب برای بازدید از مناطق نظامی ایران گفت: چیزی که غربی ها تحت عنوان پروتکل الحاقی بدنبال اجرای آن هستند و قصد بازدید از برخی مناطق نظامی ایران را دارند با توجه به مواضع مقام معظم رهبری که به کرات در سخنرانی های ایشان مشخص است و همچنین صحبت های اخیر سردار سلامی هیچگاه چنین اجازه ای به آنها داده نمی شود.

وی ادامه داد: در مجلس شورای اسلامی طرح دو فوریتی در حال تصویب است که  همانطور که کنگره آمریکا می خواهد در توافق هسته ای نظارت داشته باشد این نظارت از سوی مجلس شورای اسلامی نیز اعمال شود.

رضا ایرانمنش با تاکید بر همدلی و همزبانی دولت، مردم و همه ارگانهای داخلی تصریح کرد: آمریکا به هیچ وجه نمی تواند به اطلاعات و دانش نظامی ما دست پیدا کند و این خط قرمز رهبری، نظام و ملت است.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان با تاکید بر عقلانیت سیاسی و غیرت انقلابی در مذاکرات ۱۱ تیر ماه اظهار داشت: از ابتدای مذاکرات تا کنون هرچه پیش می رویم طرف ایرانی بیشتر به این نتیجه می رسد که طرف آمریکایی قابل اعتماد نیست پایبند به تعهداتش نیست.

وی افزود: همانطور که چند ساعت بعد از بیانیه لوزان، سران آمریکایی برخلاف آنچه در بیانیه آمده بود سخن گفتند و اظهاراتشان بوی دبه کردن می داد.

این فعال دانشجویی با اشاره به پایبندی تیم مذاکره کننده به خطوط قرمز رهبری تشریح کرد: با توجه به تعیین خطوط قرمز نظام از جانب رهبری و تاکید دولت بر حفظ عزت ملت در مذاکرات، تیم مذاکره کننده قطعا توافق نکردن را بر توافق بد ترجیح می دهد و طرف غربی هم به این مساله واقف است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi