پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

2:20:41 - دوشنبه 23 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در کرمان هیچ توجهی از سوی مسئولان به ورزش زورخانه ای نمی شود
سرمربی تیم زورخانه ای کرمان گفت : مسئولان کرمان هیچ گونه حمایتی از تیم شهرشان انجام نمیدهند .

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از  “ورزش خبر ” حسین نژاد سرمربی تیم کرمان گفت : جوانان کرمان جزو با استعداد ترین بازیکنان در جهان محسوب میشوند و با کمی توجه به آنها , این رشته در ایران از حیث بازیکن سالها بیمه خواهد شد منتها هیچ گونه حامی مالی در کرمان پیدا نشده است که این جوانان را ساپورت و حمایت کند .


حسین نژاد در ادامه گفت : بانک رسالت مدتها به عنوان حامی مالی این رشته در کرمان فعالیت داشت اما به دلایلی نامعلوم از ادامه این راه سر باز زده است و دیگر هیچگونه حمایتی انجام نمیدهد .


وی افزود : باید تشکر ویژه ای از محمودی نیا انجام داد که تیم را تنها نگذاشته است و تا بدین جای کار پشت بازیکنان و تیم را خالی نکرده است , کل هزینه های سالیانه تیم نزدیک به ۷۰ یا ۸۰ میلیون میشود که این مبلغ در مقابل قرداد نجومی بازیکنان فوتبال و فوتسال میلغ بسیار ناچیزی است , اما مسئولان از پذیرفتن همین مبلغ هم سر باز میزنند و تیم را در کوران مسابقات لیگ به حال خود رها کرده اند .


وی با انتقاد از بعضی هجمه ها که از این تیم به راه افتاده است ادامه داد : سیستم برگزاری مسابقات و لیگ ورزشهای زورخانه ای از سایر لیگها متفاوت است و هیچ شباهتی به آنهخا ندارد و لذا اینکه تیم کرمان در دیدار قبل خود مقام سوم را بدست آورده به معنای اتمام لیگ و عدم نتیجه درخشان تیم کرمان نمیباشد . بازیهای لیگ با قوانین خاص خود برگزار میشود و من به شخصه امید فراوانی ه قهرمکانی این تیم در این دوره از رقابتها دارم و اگر کمی از این تیم حمایت شود مطمئنا بدون دغدغه این عنوان را کسب خواهیم کرد .


حسین نژاد در پایان نیز گفت : از تمامی افرادی که همیشه یار و یاور تیم بوده اند تشکر میکنم از جمله محسن مساحی و محمودی نیا که همیشه  یار و یاور ما بوده اند و امیدوارم با قهرمانی در مسابقات لیگ قدردان زحمات این عزیزان باشیم .

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi