پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:05:48 - شنبه 27 آبان 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در نخستین فن‌بازار تخصصی صنعت برق ایران، ۳ محصول فناورانه استان کرمان برتر شدند
مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای کرمان گفت:همزمان با برگزاری آئین اختتامیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق و نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران، محصولات فناورانه برتر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند که از مجموع ۱۴ محصول فناورانه برتر سه محصول مربوط به صنعت برق استان کرمان بود.

 به گزارش دانشجو آزاد: محسن عباسپور امروز ۲۷ آبان ماه با اعلام این خبر افزود: با آراء هیئت داوران در بخش انتقال انرژی الکتریکی محصول فناورانه “تشخیص اتوماتیک عیوب خطوط انتقال برق(AFTL)” موفق به دریافت لوح برتر شد.

وی ادامه داد: در بخش فناوری اطلاعات و هوشمندسازی لوح برتر به محصول فناورانه ” نرم افزارهای شبیه سازی سه  بعدی پست ‌های برق،  واقعیت  مجازی (VR)،  واقعیت افزوده (AR)  در زمینه آموزش تجهیزات، اپراتورها،  ایمنی GIS” اهدا شد.  

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان کرمان در رابطه با دیگر محصول فناورانه که حائز رتبه برتر شد، گفت: در بخش بهره‌وری و مدیریت انرژی محصول فناورانه “دستگاه تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی با استفاده از مواد تغییر فاز دهنده” لوح برتر را  به دست آورد.

عباسپور در رابطه با این جشنواره اظهار کرد: امسال با ابتکار وزارت نیرو نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران در کنار نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق برگزار شد تا یک فضا، فرصت و بستر مناسبی را برای ارائه محصولات و خدمات مرتبط شرکت‌های دانش‌بنیان با صنعت برق ایجاد و مراکز علمی و پژوهشی نیز بتوانند در این رویداد حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi