پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:12:08 - یکشنبه 6 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در فضای دانشگاه شاهد فعالیت های تخریبی برخی تشکلها هستیم/هاشمی باید از عملکردهایی که باعث اظهارنظرهای نامناسب می شود، فاصله بگیرد
یک فعال دانشجویی:متاسفانه در فضای دانشگاه شاهد فعالیت های تخریبی برخی تشکلها هستیم، نمونه آن برخوردی بود که در مورد صحبتهای مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه باهنر صورت گرفت. …

رضا روستایی در گفتگو با “دانشجو آزاد” در رابطه با افتتاح پایگاه بسیج شهید مصطفی احمدی روشن گفت: برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته ای بنا شد در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه باهنر پایگاه شهید مصطفی احمدی روشن تاسیس شود.
مسئول پایگاه بسیج تازه تاسیس شهید مصطفی احمدی روشن در دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: هفته آینده مراسمی برای افتتاح این پایگاه با حضور رئیس دانشکده مدیریت و رئیس دانشگاه خواهیم داشت.
وی در خصوص اعضای پایگاه توضیح داد: در حال حاضر مسئول پایگاه تعیین شده و بر اساس نیازهای پایگاه بقیه اعضا نیز مشخص خواهند شد.
روستایی با اشاره به فعالیت های غیرمنطقی و صرفا جناحی برخی تشکل های دانشجویی تشریح کرد: تشکلهای دانشجویی و فعالین دانشگاهی باید فضای پویا و در عین حال به دور از تشنجی را در دانشگاهها بوجود بیاورند. مسئول پایگاه بسیج شهید مصطفی احمدی روشن ادامه داد: متاسفانه در فضای دانشگاه شاهد فعالیت های تخریبی برخی تشکلها هستیم، نمونه آن برخوردی بود که در مورد صحبتهای مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه باهنر صورت گرفت.
وی با تاکید بر نظر امام خمینی (ره) در رابطه با “ملاک حال فعلی افراد است” اظهار داشت: مسیر انقلاب اسلامی مسیر مشخصی است و در طول این راه همواره افرادی فعالیت داشته و در ادامه راه برخی از این قطار جدا شدند؛ طبیعتا وقتی فردی عوض شد نظر دیگران و جامعه هم در رابطه با او تغییر خواهد کرد.
رضا روستایی در ادامه گفت: مدتی است که عنوانهای نازیبایی در بین مخالفان هاشمی رفسنجانی مطرح می شود برای ما هم جای ناراحتی دارد که چنین القابی به وی داده شود و هاشمی باید از عملکردهایی که باعث چنین اظهارنظرهایی می شود، فاصله بگیرد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi