پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:10:30 - یکشنبه 6 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در صورت تسلط انصارلله در یمن ضلع چهارم جبهه مقاومت در منطقه شکل می گیرد
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: در صورت پیروزی و تسلط انصارلله در یمن ضلع چهارم جبهه مقاومت در منطقه شکل می گیرد و این به معنای توسعه استراتژیک انقلاب اسلامی در منطقه است.

سید محمد صادق تقوی در گفتگو با  “دانشجو آزاد” با تاکید بر اینکه جنگ ۲۷ روزه یمن در ادامه جنگ ۳۳ روزه لبنان و ۲۲ روزه غزه است ؛ گفت: قطعا و حتما پیروزی از آن مفاومت است و این پیروزی ها برای همه جهان اسلام و کشورهای منطقه امیدبخش خواهد بود.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: شیعیان و حزب الله همیشه پیروز جنگها بوده اند زیرا در مقابل وهابیت و دسیسه های استکبار ایستاده اند؛ قطعا آل سعود شکست خواهد خورد و در همین مدت هم شاهد شکست آنها بوده ایم و آنها از مقاومت یمن ترسیدند و حملات بیشتر نخواهند داشت.

وی در رابطه با نقض آتش بس از سوی رژیم سعودی تصریح کرد: نقض آتش بس نشان از عدم صداقت فرقه وهابیت است که آنها هیچگاه قبل اعتماد و بر سر حرف خود نبوده اند.

محمدصادق تقوی با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه تشریح کرد: قطعا جمهوری اسلامی ایران به عنوان رهبر جبهه مقاومت در منطقه و حامی همیشگی نهضتهای رهایی بخش در سراسر جهان مطرح بوده است اما این مساله هیچگاه به معنی مداخله ایران در امور داخلی کشورها نیست چرا که شیعیان یمن مخصوصا حوثی ها به لحاظ گرایشهای سیاسی و اعتقادی به کشور ما نزدیک هستند و همین مساله باعث شده که مردم یمن از ایران به عنوان رهبر خود برای تشکیل حکومت دینی الگوبرداری کنند و از حمایتهای معنوی کشورمان بهره ببرند.

این فعال دانشجویی در ادامه عنوان کرد: ترس عربستان و مستکبران از گسترش روحیه مقاومت در منطقه است، به عبارت دیگر در صورت پیروزی و تسلط انصارلله در یمن ضلع چهارم جبهه مقاومت در منطقه شکل می گیرد و این به معنای توسعه استراتژیک انقلاب اسلامی در منطقه است.

وی تاکید داشت: حمله به مردم یمن هرچند امری بی سابقه نبود اما با توجه به شرایط حساسی که کشورهای منطقه دارند باعث مخدوش شدن بیش از پیش چهره عربستان و منفور شدن آل سعود شد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi