پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

2:01:34 - پنجشنبه 28 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در باشگاه مس کرمان چه میگذرد
مس کرمان در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است ودلیل آن را نیز می توان به اتفاقات اخیر و رفت و آمدهای کاملا مشکوک این باشگاه به ظاهر مردمی ربط داد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ورزش خبر:باشگاه مس کرمان چند وقتی استدر زمینه نتیجه گیری در زمین خوب عمل نمیکند اما گویا خارج از زمین خوب دارد عمل میکند و تیم خوبی را در خارج از زمین میبندد. هر قدر مس به هندبال بانوان خود اهمیت نداد و نتیج فوتبال خود را مهم نمی شمارد اما به همان میزان بر روی عملکرد تیم خارج از زمین خود حساس است و با دقت هر چه تمام تر سعی در مهره چینی دارد و تمام سعی خود را برای اتفاقات آینده که گویا برای باشگاه بسیار مهم است انجام میدهد که ایکاش این هم و غم را در قبال نتایج تیم های خود نیز انجام میداد.

 

هر چند موضوع جلسه خصوصی بین مدیر عامل باشگاه و بعضی خبرنگاران و روزنامه نگاران حساس و مهم شهر بر همه پوشیده است و هر چند حتی کسی از مبلغ کارت هدیه اعطا شده نیز خبری ندارد اما گویا صحبتهای پشت دربهای بسته نیز در راستای انتخابات پر شبه ای است که اخیرا در این باشگاه رخ میدهد .

 

در باشگاه مس گویا تنها نکته ای که اهمیت ندارد نتیجه بازیهای ورزشی است و تنها افرادی که اهمیت ندارند مردمی هستند که به عشق این تیم سرما و گرما  به ورزشگاه می آیند و تیم را مورد تشویق قرار میدهند .

 

اینکه چه اتفاقاتی در باشگاه رخ میدهد و چگونه به یکباره چهار نفر از باشگاه اخراج می شوند و با انتصاب مدیریت جدید به یکباره یک نفر از اخراجیها بر سر کار میگردد و مواردی از این دست و همینطور این موضوع که جریان صحبتهای پشت دربهای بسته و کارتهای هدیه چه بوده است یا حتی بررسی هزینه های باشگاه دهیم رادرنوشته ای بعدیمورد توجه قرار میدهیم و به مسائل پشت پرده مس کرمان میپردازیم

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi