پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:04:29 - چهارشنبه 26 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دریای گل آلود برادرکشی آل سعود، صیدگاهی مطمئن برای مطامع آمریکا و اسرائیل است
متاسفانه جهالت ننگ آور آل سعود لحظه لحظه به سنگینی جرمشان می افزاید و دریای گل آلود برادرکشی را به صیدگاهی مطمئن برای مطامع آمریکا و اسرائیل تبدیل می کند.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ وهابیانی که از همان ابتدا در مرداب عقاید سخیف خود دست و پا می زدند و صفحات تاریخ از جنایات و اقدامات جاهلانه پدران آنها پر شده است، گویا همین ریشه های جهل و تظاهر به اسلامشان چشم طمع آمریکا و اسرائیل را به سویشان جلب نموده و با بهانه های واهی به جان مردم بی گناه و زنان و کودکان یمنی انداخته است.

آل سعود بدون هیچ منطقی خود را در منجلاب نقشه های شوم آمریکا و اسرائیل جانی تر از خود، گرفتار کرده و مسخ شده وبی محابا به جنایت و نسل کشی می پردازد؛ غافل از اینکه آل سعود و تکفیری ها و داعشی ها همه مهره های موقت بازی جنایتکاران هستند که برای پیشبرد اهداف پلید آمریکا و صهیونیستها وارد بازی سرگرم کننده جنگ بین ممالک اسلامی شدند.

البته ذات خبیث آنها آرزوی ذره ای منفعت را بر دل سعودیان و امثال آنها باقی می گذارد که از رسیدن به مطلوبشان ناامیدشان می کند و این خاصیت مهره بودن است که در نهایت به نابودی آل سعود هم منجر می‌شود.

متاسفانه جهالت ننگ آور آل سعود لحظه لحظه به سنگینی جرمشان می افزاید و دریای گل آلود برادرکشی را به صیدگاهی مطمئن برای مطامع آمریکا و اسرائیل تبدیل می کند.

همه ما امیدواریم که خون بی گناهان یمنی و همه مظلومان؛ سیلاب نابود کننده حیوان صفتان جهان باشد و صدای کوبنده آن برای همه مسلمانان زنگ بیداری و هوشیاری را نواخته تا هیچگاه به ابزار دست جنایتکارانی مثل آمریکا و اسرادیل تبدیل نشوند.

به امید آنروز که جهان از لوث وجود اسلام نمایان متجاوز پاک گردد.

ص. رضایی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi