پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:16:15 - سه شنبه 7 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
درگیرکردن دانشجویان به امورفرهنگی باعث رشد و پرورش استعدادهای آنها می شود
دبیر یازدهمین جشنواره فرهنگ و هنر دانشگاه باهنر کرمان گفت:درگیرکردن دانشجویان به امورفرهنگی باعث رشد و پرورش استعدادهای آنها می شود.

مجتبی یزدی زاده در گفتکو با “دانشجوآزاد” گفت: این جشنواره به مدت ۶روزبرگزار می شود که شنبه ۴مهرماه مراسم افتتاحیه و پنج شنبه ۹مهرماه اختتامیه ی جشنواره با حضور مسئولین دانشگاه خواهدبود.

دبیر یازدهمین جشنواره فرهنگ وهنر دانشگاه باهنر با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره حفظ اتحاد بین اعضای مجموعه فرهنگی دانشگاه وهدف بزرگتر آن اشاعه ی فرهنگ درسطح دانشگاه و جذب حداکثری دانشجویان به کانون های فرهنگی است و میتوان با درگیرکردن دانشجویان به امورفرهنگی باعث رشد و پرورش استعدادهای آنان شد.

یزدی زاده افزود:مجموعه ی فرهنگی دانشگاه شامل ۱۷کانون است که در این جشنواره به هرکانون یک غرفه اختصاص داده شده و شامل دوبخش صنایع دستی است که در این غرفه کارهای هنری اعضای مجموعه در معرض نمایش وبه فروش گذاشته شده است.

وی در خصوص دیگر غرفه های در حال کار در جشنواره عنوان کرد: از دیگر غرفه های جشنواره می توان به کانون ادبی، کانون ورزشی مثل کوه نوردی، کانون هنرهای تجسمی ونمایشی، کانون هلال احمر، کانون آسیب شناسی اجتماعی که درسطح دانشگاه خیلی کمک کننده است، کانون فرهنگ عامه یا ملل که دراین جشنواره سعی کرده از مهمان های خارجی و دانشجویان دانشگاه بین المللی که درایران ساکن هستند دعوت کند     ویکی از دیگر کانون ها که خیلی هم موفق بوده کانون رسانه است که امسال بهترین کانون درجشنواره رویش کشوری شد؛ اشاره کرد.

دبیر یازدهمین جشنواره فرهنگ وهنر دانشگاه باهنر خاطرنشان کرد: درجشنواره رویش مجموعأ ۶کانون برنده جایزه رویش شدند ودانشگاه باهنر پس از دانشگاه فردوسی مشهد رتبه ۲کشوری را دراین جشنواره کسب کرد.

وی افزود: سعی براین است که ۳ کانون ازمجموع ۱۷کانون شرکت کننده درجشنواره را به عنوان کانون های برگزیده جشنواره انتخاب کنیم که مقام اول به کانونی تعلق می گیرد که بهترین دکور را دارد، دومین کانون برگزیده از نظر نظم و سومین کانون از لحاظ محتوای برنامه ای انتخاب می شود.

مجتبی یزدی زاده در پایان تصریح کرد: امیدوارم این جشنواره به خوبی برگزار شود و هدفی که همه ی اعضای مجموعه برای رسیدن به آن درتلاش اند محقق شود وبااستقبال دانشجویان وحمایت مسئولین شاهد اشاعه ی فرهنگ دانشجویی درسطح دانشگاه باشیم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi