پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:08:52 - سه شنبه 25 آبان 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دردسر کارگردان ابد و یک روز با نرفتن به سربازی
سعید روستایی کارگردان فیلم ابد و یک روز که بهترین فیلم جشنواره ژنو شد سربازی نرفته و این موضوع برایش دردسر شد.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از نمناک:

ابد و یک روز بهترین فیلم جشنواره ژنو

ابد و یک روز فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول سال ۱۳۹۴ است.روستایی پس از ساخت چند فیلم کوتاه، با فیلم « ابد و یک روز » توانست نام خود را مطرح نماید و در اولین ساخته سینمایی اش جایزه سیمرغ بهترین کارگردانی ، بهترین کارگردانی نو و بهترین فیلمنامه را از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر دریافت نماید.

ابد و یک روز اولین ساخته سعید روستایی، جایزه بهترین فیلم جشنواره «ژنو» در کشور سوئیس را از آن خود کرد. این فیلم که در بخش رقابت بین المللی فیلم های بلند در جشنواره فیلم «ژنو» حضور داشت، در نهایت جایزه نقدی ١٠ هزار فرانکی بهترین فیلم این رویداد سینمایی را کسب کرد.

ابد و یک روز

سعید روستایی کارگردان ابد و یک روز

سعید روستایی، کارگردان فیلم، به دلیل نداشتن پاسپورت نتوانست در این برنامه شرکت کند و در فیلمی که در فضای مجازیمنتشر کرد، اعلام کرد که چون سربازی نرفته است، پاسپورت ندارد.

فیلم «ابد و یک روز» برنده ۹ سیمرغ بلورین از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، برای کسب جایزه اول جشنواره فیلم ژنو با آثاری از کشورهای آرژانتین، فیلیپین، فرانسه، مصر، هنگ کنگ و دانمارک رقابت داشت.

ابد و یک روز

جایزه فیلم ابد و یک روز در جشنواره ژنو

«ابد و یک روز» روایتگر داستان خانواده ای است که در تدارک مراسم عروسی یکی از دختران است، اما اتفاقاتی، روابط خواهران و برادران را سرد می کند و در نهایت باعث ماجراهایی می شود.

بر چسب ها: , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi