پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:10:25 - چهارشنبه 14 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
درخشش تکواندو در یونیورسیاد/ برای اولین بار رتبه کشور تک رقمی شد
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: کسب ۵ طلا تکواندو در مسابقات یونیورسیادباعث شد رتبه کشور برای اولین بار تک رقمی شود.

به گزارش “دانشجو آزاد “به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، درباره عملکرد فدراسیون تکواندو در دانشگاه‌های کشور گفت: ما تعامل و نزدیکی زیادی با فدراسیون دانشجویی داریم و در همین مسابقات یونیورسیاد هم بیشترین تعامل را داشتیم و حتی هزینه‌های اردویی دانشجویان را فدراسیون پرداخت می‌کرد.

وی افزود: الحمدالله حمایت‌ها ثمره خوبی داشته و نتیجه ارزشمندی برای تکواندو کسب شده است.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به کسب ۵ طلا در یونیورسیاد گفت: کسب ۵ طلا در این مسابقات باعث شد رتبه کشور در یونیورسیاد برای اولین بار تک رقمی شود که این امتیاز بزرگی است ما تعامل خودمان را ادامه می‌دهیم و باید یادآوری کنم که بیشترین و قدیمی ترین حضور در یونیورسیاد برای دانشگاه آزاد است و امیدواریم دانشگاه‌های دیگر نظیر پیام نور هم در این مسابقات حضور پررنگ تری داشته باشند.

وی درباره عملکرد تکواندو در یونیورسیاد گفت: در گروه پسران بهترین نتیجه تاریخ حضور ایران در یونیورسیاد رقم خورده که در هشت وزن، دانشجویان ما در چهار وزن قهرمان شدند در حالی که در چهار وزن دیگر یک کشور نتوانسته دو طلا بگیرد.

پولادگر درباره گروه دختران گفت: در گروه دختران نتیجه بسیار خوب بوده و شاید این دومین حضور دانشجویان دختر ما در یونیورسیاد باشد اما در رشته کیوروگی کسب یک طلا نتیجه بسیار خوبی است به هر حال تمامی این مسائل نشان دهنده پتانسیل قدرتمندی در دانشگاه‌هاست.

وی تشریح کرد: همه می‌دانیم که یکی از عوامل و رموز موفقیت کشورهای پیشرفته دنیا در عرصه ورزش قهرمانی ساپورت و حمایت بخش دانشگاهی است چون با این کار به چند هدف دست پیدا می‌کنند که مهمترین این است که قهرمانان صاحب نام مباحث علمی را هم درک می‌کنند.

رئیس فدراسیون تکواندو در پایان خاطر نشان کرد: عناصری هستند که در آینده می‌توانند جنبه های ورزش قهرمانی را تقویت کنند و فقط با این اتفاق این محصول به دست می‌آید که در دانشگاه ورزش قهرمانی حمایت شود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi