پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:37:22 - یکشنبه 19 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان شهادت سردار همدانی را تسلیت گفت
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پیامی شهادت سردار حسین همدانی را تسلیت گفت.

به گزارش“دانشجو آزاد”به نقل از خبرگزاری فارس ،حسین زینلیان‌بروجنی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پیامی شهادت سردار حسین همدانی را تسلیت گفت.

در ابتدای این پیام ضمن عرض تسلیت و تبریک به‌ مناسبت شهادت سردار همدانی در نبرد با تروریست‌های منطقه آمده‌است: بهترین فرزندان این ملت مانند سردار همدانی و سرداران و فرماندهان جبهه مقاومت که در سوریه و عراق جانفشانی و در برابر نفوذ وحشیانه انگلیس، آمریکا و عمال آنها در منطقه ایستادگی می‌کنند، افتخاری هستند که نه تنها جوان‌های امروز بلکه آیندگان به مبارزات و رشادت‌های آنها می‌بالند.

در ادامه تاکید شد: دلاورمردانی چون سردار  شهید همدانی برای دانشجویان و جوانان این کشور در دفاع از انقلاب اسلامی الگو بوده و امثال ایشان با شهادت خود پرچم دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم را تا دورترین نقاط جهان برافراشته‌اند. قرار گرفتن در زمره مبارزان با کفر و اسلام تکفیری و مجاهدت در راه معبود لیاقتی بسیار می‌خواهد که فقط آنان که از جنس آسمانند به آن وصل می‌یابند.

در خاتمه این پیام آمده است: شهید همدانی‌های این کشور همواره ثابت کرده‌اند در برابر کسانی که بخواهند اسلام را جور دیگری نشان دهند ایستاده و به شیاطین بزرگ در جهان سیلی زنند.

انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi