پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:09:34 - دوشنبه 13 آذر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشگاه پیام نور میزبان اولین رویداد تولید محتوی دیجیتال استان کرمان
اولین رویداد تولید محتوی دیجیتال در روزهای۲۹ آذر ماه الی یکم دی ماه در پردیس شماره ۱ دانشگاه پیام نور کرمان برگزار می شود .

به گزارش “دانشجوآزاد“، اولین رویداد تولید محتوی دیجیتال در روزهای۲۹ آذر ماه الی یکم دی ماه در پردیس شماره ۱ دانشگاه پیام نور کرمان برگزار می شود .

رئیس اداره کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور استان کرمان و دبیر اجرایی این رویداد گفت: این رویداد در راستای منویّات مقام معظم رهبری در خدانشگاه صوص اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری، استانداری کرمان، اداره ارشاد، سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیمای مرکز کرمان و اداره کل میراث فرهنگی در سطح استان کرمان  برگزار می گردد.

دکتر خلیلی مبرهن ادامه داد: همه علاقه مندان و به ویژه دانشجویان می توانند از روز دوشنبه ۱۳/۹/۹۶ با مراجعه به سایت idea.pnu.ac.ir نسبت به ثبت ایده های خود اقدام نموده و در انتها کد رهگیری دریافت نمایند و ایده های برتر به هر تعدادی که باشند قابلیت شرکت در رویداد را خواهند داشت.

ایشان اضافه کرد: هدف اصلی این رویداد شناسایی ایده های نو در حوزه کارافرینی است. در حال حاضر افراد مستعد فراوانی  هستند که ایده های مهم و موثری در حوزه تولید محتوی دیجیتال دارند اما برای اجرایی کردن و به ثمر نشاندن ایده خود به  حمایت های مادی و دانش افزایی  نیاز دارند. این رویداد ضمن دانش افزایی و آموزش نحوه تجاری سازی ایده به صاحبان آن ، از ایده ها  و طرح های برتر حمایت مالی می نماید و مسیر لازم برای تجاری سازی ایده را فراهم می نماید تا افراد بتوانند به صورت یک شرکت دانش بنیان مستقل شروع به کار نمایند و در نهایت  زمینه  اشتغال در بخش های نوین را برای متقاضیان را فراهم کنند  .

دبیر اولین رویداد تولید محتوی دیجیتال استان کرمان  به موضوعات کلی مورد توجه این رویداد هم اشاره کرد و گفت: این رویداد در محورهای طراحی بازی رایانه ای، نرم افزار تلفن همراه، طراحی وب سایت، انیمیشن، فیلم و… با موضعات گردشگری ،صنایع دیستی معارف اسلامی ،فرهنگ و ادب فارسی و ملل ،فرهنگ عمومی و حقوق شهروندی تولید و نشر محتوی فرهنگی از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خواهد بود و البته محدودیتی در این زمینه نخواهد بود

ایشان در خصوص ترکیب هیات داوران هم گفت: نیمی از اعضای کمیته داوری این رویداد به انتخاب دانشگاه پیام نور و نیمی دیگر از سوی شرکت دانش بنیان ابر زندگی انتخاب می شوند و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هماهنگ کننده دبیران اجرایی و علمی این رویداد خواهد بود.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi