پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:47:42 - دوشنبه 3 شهریور 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشگاه و جهاد با انقلاب معنا گرفت
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند گفت: دانشگاه و جهاد دو واژه مقدسی است که با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی معنای واقعی خود را پیدا کرد.

به گزارش “دانشجوآزاد ” کاظم نعمت‌اله زاده ماهانی صبح امروز در جمع کارکنان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی زرند گفت: دانشگاه و جهاد دو واژه مقدسی است که با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی معنای واقعی خود را پیدا کرد.

وی ادامه داد: آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت از ارزش‌های انسانی و اسلامی در سطح ملی و بین‌المللی مثال زدنی است و امروز هم کارکنان این دانشگاه برای حمایت از مردم ستمدیده غزه اعلام آمادگی می‌کنند تا رسالت فرهنگی خود را به انجام رساند.

همچنین علی عسکرزاده، رئیس بسیج کارکنان شهرستان زرند با اشاره به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی در خصوص بسیج و فرهنگ بسیجی گفت: مکتب بسیج، مکتب مجاهدت‌های مخلصانه است که مولفه فرد بسیجی نیز همین اخلاص است.

وی با اشاره به فجایع انسانی رخ داده در جنگ غزه بیان داشت: امروز و در شرایطی که همه مجامع بین‌المللی به اصطلاح مدافع حقوق بشر در مقابل این فجایع سکوت کرده‌اند، این جمهوری اسلامی است که تنهای تنها حنجره ملت‌های ستمدیده جهان شده است و تمام قد در مقابل زیاده‌خواهی‌های اسرائیل و استکبار ایستاده است.

رئیس بسیج کارکنان زرند افزود: در شرایط کنونی وقتی همه نظریه‌پردازان و متفکران علوم سیاسی جهان معتقدند که تنها راه دست یافتن قدرت‌های استکباری دنیا به منافع و مطامع‌شان، غلبه بر ایران اسلامی و جلوگیری از پیشرفت جوانان این سرزمین اسلامی است، هوشیاری و بصیرت همه نیروهای حزب‌اللهی شرط اصلی غلبه بر این توطئه‌های شوم خواهد بود.

عسکرزاده اخطارهای مکرر مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ استکبار و استعمار جهانی که با انتشار و ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی زمینه ظهور تکفیری‌ها و داعش در سوریه و عراق را فراهم آوردند، قابل تامل دانست و تصریح کرد:  گوش همه جهان بخصوص اسرائیل و آمریکا که این پدیده شوم نیز دست پرورده خودشان است، کر بود و ندای حق را نشنیدند تا دود این آتش چشم خودشان را کور کرده است.

وی در پایان یکی از راه‌های چاره برای جلوگیری از آسیب‌های رسانه‌ای و جنگ نرم دشمن را بومی سازی دانش ارتباطات و تاکید بر فرهنگ اسلامی عنوان کرد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi